Audi myös eikä vaan BMW
3
202
Vastaukset
- Rikki-O
Varmasti usea mies joskus ajaa ylinopeutta ja saa sakot. Tuo määrä on silti jälleen kerran aivan järjetön, kun se suhteutetaan tuloihin. Kommentit IS:n sivuilla perinteistä suomalaista mentaliteettia "Nyt lähti Elisa vaihtoon" "Kyllä tuolla palkalla on varaa maksaa sakot" "Ihan oikein rikkaalle!".. Huh huh hei. Ja miksi lehtien pitää lietsoa "herravihaa" heittämällä asiaan täysin kuulumaton fakta, eli auton hinta? 150km/H pystyy usea alle 30.000,- kärry, joten sitä sillä ei haettu.
Jos joku on ollut kolarissa, muistetaan aina mainita että se oli uusi Mersu, kallis Audi tai *adjektiivi* BMW - miksi ei mainita perhevolvoa, eko-toyotaa tai 1.0 litraista kauppakassia nimeltä?
Lietsontaa. Ja tarkoituksella. - papukaijan copypaste
onkohan aloittajalla jotain sanottavaa, vai mikä mielessä??
Yleensä Audia EI mainita uutisoinnissa,Bmw kylläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294