Taas oli sen Kallen kanssa yhdessä, yritti pitää matalaa profiilia, yhdessä konsertissa, jotenkin vaan tuli taas mieleen, tykkäävät toisistaan muutenkin kuin "kavereina".
Onko A Tuisku homppe?
16
491
Vastaukset
- Laardipallero
On se!
- tottakai on
Onko.
- tumppuhomppeli
Mitä väliä?
- Antti on Viskari
Ollut aina ja on aina
- Les Bo
Onko se teiltä pois kun on homo.
Annetaan ihmisten olla rauhassa jos haluavat.- jk
ons e
- Tom of Villmanstrand
Ainahan se on paistanut kauas.
- tramp stamp
Tatskat kertovat sen. Vain hinaajilla ja martinoilla tatskoja
- jk
soon runkkuhintti
- :/
No onhan se nyt tiedetty aikoja sitten. Voiko homompaa olla???
Tulee tekemään Sillanpäät sitten aikanaan tullessaan kaapista ulos. Siis kertoo asian jonka monet on tienny jo vuosikaudet, saa nähdä onko tapa täydellisesti sama, eli itkee ensin lehdille että hänet jätettiin, ja sitten se tulee johonki Mariaan tai muuhun vastaavaan telkkarin keskusteluohjelmaan tarkentamaan että jättäjä oli mies, veikkaisin että todennäköisesti näin käy
- totuuden torvi
Sitä ennen Juha Mieto ehtii jo parta tutisten antamaan lehdessä tukeaan: "Sellaasta soon naisteen kanssa!".
- anttifani <3
ei anttii oo homo te ootte vaa kateellisii ku se saa kaikki naiset!!!!1!!
- homot laulaa hyvin
Antti ei voi tulla kaapista, koska silloin loppuu tuhansien pikkutyttöjen fanitus ja levyt jää ostamatta. TOsin Lambertista tykkää tytötkin mikä on outoo...
- niin feminine että..
ja taas piti vetää kateuskortti esiin... KÖYHÄÄ!
Kollega kysyi hiljattain töissä onko Tuisku mies vai nainen :=) - niin, onkohan
Aloittajan kysymys on samaa luokkaa kuin kysyisi, ''onko järvessä vettä?''
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294