muuttonsa useamman päivän aikana rahtaamalla tavaroita omalla autolla ja jollain firman pakettiautolla?
Tässä kun on nyt tullut seurattua yhden (kuitenkin suht. pienen) perheen muuttoa puolentoista viikon ajan, niin mä kyllä veikkaisin, että halvemmaksi olisi tullut, kun olisivat pakanneet tavaransa vaikka pahvisiin muuttolaatikoihin (joko kaupan laatikot tai sitten ostetut, jotkut muuttofirmat myyvät jopa käytettyjä muuttolaatikoita ja nämä siis halvempia kuin uudet) ja tilaamalla muuttoauton. Mä veikkaan että halvemmaksi olisi tullut ja olisi käynyt kätevästi ja joutuisasti, juurikin sen takia, että olisi ne tavarat pakattu laatikoihin eikä irtotavaraa ja säkkipakkausta.
Ja muuttofirmoista voi kysyä tarjouksia, että halvempaakin kuin jonkun suuren valtakunnallisen firman taksat löytyy.
No, mitäs se mulle kuuluu - ei niin mitään - mutta vaan vähän ärsyttää tuo ramppaaminen päivästä toiseen. Itsellä homma hoitui viimeksi suit sait, juuri kun oli pakattu kaikki laatikoihin - no jaa, yksineläjällä niin paljon sitten kyllä esim. huonekaluja ole - ja kun ei matka ollut kuin naapurikaupunkiin niin aikaa ei kauan mennyt, joten hyvin halvalla pääsi. Ja laatikot oli tallessa sitä edellisestä muutosta, litistettyinä oikeat pahviset muuttolaatikot, joten....
Siis, kuinka paljon oikeasti säästää jos hoitaa
älytöntä ramppaamist
0
107
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742962
- 682837
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 261602
- 201600
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269