Halloween on tulossa, ja ajattelin tällä kertaa aloittaa suunnittelun ajoissa. Se on nyt kuitenkin tyssännyt pikku ongelmaan... Haluaisin kunnon juonen juhliin, eli siis vieraat saisivat tehtäväkseen selvittää mitä "rikospaikalla" on tapahtunut. Ajattelin, että tilaisin punanaamiosta Crime Scene-nauhaa ja sitä laittaisimme mökkitien päähän, juhlat ovat siis mökillä ja mökkitie melko lyhyt, alle 100m. Onko jollain siis mitään ehdotuksia miten juoni etenisi? Se ei saisi olla liian helppo, vaan mielellään vieraat saisivat miettiä kauemminkin kuin vartin...
Juoni Halloween-juhliin
apina
3
166
Vastaukset
- ei mtn tietoo
nyt kuule lyö tyhjää
- hhguhgtgbuntf
Laita joitain huomiota herättäviä "vinkkejä" ja johtolankoja esille. Kato pari csii:tä ja ncis:sää ja vetele niist joyai ;))
- siilixx
Kannattaa tehdä se juttu pimeällä. Saavat vieraat vähän haastetta. Taskulampun valossa tietenkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754861
- 494793
- 753564
- 502828
- 602531
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274