Hei te kaikki koiran ystävät!!
Onko teistä kukaan, koskaan tuonnut ulkomaisilta kenneleiltä koiraa Suomeen? Olen ostamassa itselleni Akitaa ja aikoisin tuoda sen ulkomailta, harrastus/uuden veren mielessä.
Olen jo valinnut maan/kennelin, mistä sen ostaisin.
Mutta nyt tarvitsisin hieman tietoa ja neuvoja miten pitäisi alkaa toimia =D
Nyt en ikävä kyllä osaa enempää kertoa, mutta jos voisitte antaa hyviä neuvoja, eikä pelkkiä haukkuja. Niin olisin kiitollinen
Kiitos jo etu-käteen!
Japanilainen Akita ulkomailta
3
234
Vastaukset
- asdfag
Otapa yhteyttä johonkin Suomessa akitaa kasvattavaan. Auttavat varmasti mielellään, kun uuden jalostusmateriaalin tuominen on kyseessä. Ja parhaiten asiasta tietävät kun suurin osa näistä muutamasta kasvattajasta on koiria tuonut. Ei ole halpaa touhua se, sen tiedän minäkin sanoa :)
- 22
Akitasta ei kyllä saa harrastuskoiraa. Sen verran itsepäisiä ovat
- asdfag
Saapahan esim. jäljestykseen. Ja näyttelytkin lukeutuu koiraharrastamiseen. Jotkut akitat harrastaa agilityakin, vaikkei mitään kisamenestyjiä olekaan. Akitaa kun ei aina yksinkertaisesti huvita tai tuulee väärästä suunnasta. Kivoja ja haastavia ja toisaalta maailman helpoimpia kavereita ovat yhtäkaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743052
- 712921
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289