Terve !!!
Olisko Nokia 6600 kännyyn mitään helppoa ohjelmaa jolla vois siirrellä kuvia,musiikkia,yms.kivaa puhelimen ja läppärin (Acer mini) välillä ???
Olen kokeillu joitain pc suite ja bluetooth juttuja eikä pelaa millään.
Tarkoitus olis vissiin käyttää tota bluetooth yhteyttä,mutta noi netistä löytyvät ohjeet on aika monimutkaisia.
Terv. Iceman :)
Nokia 6600 yhteys tietokoneeseen
Iceman by Roi
3
104
Vastaukset
Oletko kokeillut uudemmalla Nokia Suite ohjelmalla? PC Suite on jo yli 3-vuotta vanha eikä sitä enää tueta/päivitetä. Varmista myös, että läppärissä on bluetooth päällä jotta Nokia Suite tunnistaisi sen.
- olisiko poistettu
Eihän siinä tarvitse mitään bluetoothia. En tiedä nyt, mutta aikaisemmin Suitessa oli "yhdistä internettiin". Minulla oli laajakaista, mutta kun se ei toiminut, käytin hätätilassa tuota. Tosin puhelin oli N73. Nyt en ole aikoihin tarvinnut kun on valokuituliittymä.
Totta mutta sillä keinolla ei voi siirtää puhelimen tiedostoja suoraan tietokoneelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337