Meedio Marja Pennasen puhelinnumero?

minä vain

Onko kellään antaa hänen puhelinnumeroaan? Olen nuori ja menettänyt järkyttävällä tavalla isäni, johon haluan saada yhteyttä. Isäni kohtalo jäi mysteeriksi. Uskoisin Marjasta olevan apua

11

7012

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sana

Ensinnäkään täällä ei jaeta numeroita. Toiseksi tuskin sinä Pennasen kautta yhteyttä kuolleeseen isääsi saisit. Olen käynyt hänen yleisötilaisuuksissaan ja show oli hyvä, mutta eipä näyttänyt aidosti saavan yhteyttä kuolleisiin.

• vinkki 2

kysy mirelleä apuun

• Aktiivisuutta sinull

Soita päivystys aikaan ja kysy Marjan istunnoista.
      www.henkinenkehitys.fi
      Helsingin sininen sali 0447700695 ti ja to 17 - 19
      Voit myös mennä keskustelemaan karjalankadulle.
      On muitakin meedioita siltä saat tietoa.

• Läpinäkyvää lasia

Tuo on Marjan omaa mainontaa, näkeehän tuon selvästi.
      TEkisit reilua mainontaa eikä toisen nimissä

• Aktiivisuutta sinull

Marja on korkea tasoinen meedio. Hänen ei tarvitse mainostaa itseään, ei ainakaan täällä. Hänellä on laaja kokemus työstään ja esiintyy Balderilla 2x vuodessa kuten Sveakin aikoinaan.
      Marja on hyvä, aito ja vilpitön meedio. Olen itse henk.koht. hänet tuntenut yli 10v. Joten se siitä. Älä ole niin ahdasmielinen. Hän ei ole sinulle mikään kilpailija. Saattaa olla että sinä ja minä tavataan jonakin päivänä Karjalankadulla sillä olen aktiivi jäsen. Ärsytit minua niin että paljastan Marjan asuvan Lahdessa. Tämä vinkkinä niille jotka etsivät häntä meediona.
      Amen !!!

• eli siis tunnet meedion?????????
        tulisi hyötyä vinkeille, multa saattaa kyvyt heiketä pois, niin paska meedio kun olen.

kröhöm, terveisin meedio joka ei osaa kahta päivää pitemmälle muuta kuin sään ja tiedon siitä että tuleeko onnettomuuksia vai ei.

• t4t4t4t4t4t4

Mikä saa ihmiset hakeutumaan kaikenlaisten meedioiden pariin? Ettekö ymmärrä että meediot saavat tietonsa pahoilta henkivalloilta. Ei kuolleisiin ihmisiin voi ottaa aidosti yhteyttä...

• tarika

luetaan pennasen istunnoissa isä meidän rukous perustuu kristillisyyteen.olen saanut yhteyksiä,ja ovat auttaneet elämässä.leikkauksessa nukutuksessa pistäydyin itsekkin toisella puolella

• tiedon löytänyt

Kyllä vaan voi!
      Olen keskustellut toiselle puolelle siirtyneiden rakkaitteni kanssa meedioitten välityksellä. Tilanteet ovat todella aitoja, sillä meediot ovat tuoneet viestejä asioista, joita he eivät varmasti ole voineet tietää elämästäni, tai pois menneiden läheisteni elämästä.
      Olen saanut myös neuvoja, kuinka toimia joissakin asioissa. Edelleen vakuutan, etteivät meediot ole mitenkään mitenkään voineet tietää, mitä elämässäni on tapahtunut, vaan viestit ovat aivan varmasti tulleet pois menneiltä läheisiltäni.

Olen onnellinen tiedosta, ettei elämä koskaan pääty ja saamme nähdä vielä toisemme eräänä päivvänä.

En ole uskovainen, enkä usko asioihin siten, kuten uskovaiset uskovat. Minulla on tieto, ei pelkkä usko.

• holy s'it. olet aika hyvä jos pystyt tuohon. itse en pysty mihinkään, niin paska kerta olen, olisiko harjoitus vinkkejä 15 vuotiaalle urvolle joka haluaa säilyttää hyödyttömän kykynsä koska koen sen helpottavan elämääni?

• näkeehyvin

Unilin Eevi-Maria on hyvä meedio
      0700 57 55 63 on näköjään tälläkin hetkellä töissä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2982
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2857
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1832
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1689
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1622
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1610
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe