Mulla on aivan ihana noin 3.5 vuotias poikakani. Oikeen unelma ollut, mitä nyt joskus nuorempana oli pientä ruikkimis ongelmaa. Kani saa aina päivät olla vapaana, mutta nyt on ilmennyt ongelmia. Meille tuli kissanpentu. Kani ja kissa tulevat toimeen, eivät oikeen näytä välittävän toisistaan. Kanini on alkanut muuttumaan. Ennen pissi laatikkoonsa, mutta nyt pissaroiskeita on matto ja seinät täynnä, samoin kuin myös pieniä papanoita. Enään en viitti pitää poikaa vapaana, koska jokapäiväinen lattian ja seinän pesu vie liikaa aikaa ja hermoja. Mikä neuvoksi? En haluisi pitää pikkuista häkissä 24/7. Tosin lämpinä päivinä saa olla omassa piha-aitauksessaan. Onko kyseessä jokin ohimenevä merkkailu vaihe? Taitaa olla jo liian myöhäistä edes ajatella kastraatiota...
Kani alkanut ruikkimaan mitä tehdä!!!
3
123
Vastaukset
- sala poliisi
Oletko varma, että ruikkija on kani? Syyllinen saattaa hyvinkin olla kissanpentusi ja syytät väärää karvapalloa.
Olen täysin varma, Kani on aikasemminkin ennen kissanpentua tehnyt sitä. Mutta nyt näyttää asia olevan taas kunnossa. Ei ole pitkään aikaan ruikkinut. Taisi olla vaan mustasukkainen uudesta perheen jäsenestä. Onneks on arki taas palannut taloon. :)
- eetupoika1
Minun kani alkoi ruikkimaan noin puolivuotiaana. vein kastroitavaksi,johan loppui ruikkiminen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732845
- 642723
- 681802
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161610- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239