Mikäs olisi hyvä paikka/välittäjä aloittaa online kaupanteko? Minulla ei ole isoja summia sijoitettavaksi vielä toistaiseksi joten välityspalkkioiden pitäisi olla mahdollisimman pienet.
Online kaupankäyntipaikka aloittelijalle
aloittelija_
3
301
Vastaukset
- sijjjoittelia
www.nordnet.fi
Itse sijoitan tuolla myös pienillä summilla, ensimmäiset ostot oli 50eur/kk. - vihreäosake
Nordnet.fi on mukavasti edullinen ja helppo toiminnaltaan.
Sopii ainakin miulle. Nordnetia itsekin suosittelen aloittelijalle. Kaupankäyntikulut oman aktiivisuuden mukaan 0,06%/3 e - 0,20%/9 e mutta säilytys on ilmainen. Eli noilla kuluilla tuota 50e/kk ei nyt kannata suositella, tosin juuri nyt Nordnetillä on tarjous josta kaikki rahastot saa kulua, se varmasti kannattaa hyödyntää.
http://taloustietoblogi.blogspot.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327