Voi muuttaa vaikka vuoden välein ja niin minä monasti teinkin silloin kun vuokralla asuin. Nyt kun on perhe on lasten kannalta parasta pysyä yhdessä paikassa mutta nuorena vuokralla asumisessa on tuo hyvä puoli. Samoin voi muutta työn perässä vaikka ulkomaille.
Vuokralla asumisessa on yksi hyvä puoli
EX-vuokralainen
1
130
Vastaukset
- Osakkeessa oma koti
Miksi muuttaminen omasta asunnosta olisi yhtään sen vaikeampaa kuin vuokra-asunnosta? Kyllä ainakin pääkaupunkiseudulla ovat asunnot menneet melko nopeasti kaupaksi, ainakin jos kunto on edes suurin piirtein kohdallaan.
Tosin en tiedä, mitä iloa useasti muuttamisesta on. Se on sen verran suuri ruljanssi, että minä teen sen mieluiten mahdollisimman harvoin. Edellisessä asunnossa asuimme 26 vuotta, eikä nykyisestä ole tarkoitus muuttaa kuin uurnalehtoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871486
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1131076
- 651044
- 67908
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 64854
- 32777
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12701