Voiko elämänsä ensimmäinen migreenikohtaus puhjeta/tulla keskirankan urheilusuorituksen yhteydessä?
Eka migreenikohtaus?
4
198
Vastaukset
- migreeniäkokoelämä
Kyllä voi. Migreenikohtauksen yksi laukaisutekijä on juuri fyysinen ponnistus.
- Noitalikka
Kiitos vastauksesta, olen aivan ymmälläni tämän uuden vaivan kanssa :(
- migreeniäkokoelämä
Noitalikalle
Niin olin itsekin ihmeissäni nuorena, kun tuli rajuja päänsärkykohtauksia eivätkä Buranat ja Asperiinit auttaneet. Migreenihän on toispuoleista yleensä, hajut ja äänet voimistuvat ja pimeä hiljainen huone on migreenipotilaalle paras sekä tietenkin sopiva lääkeannos.
Sinun on ehkä parasta käydä lääkärissä varmistamassa, onko kyseessä migreeni, vai johtuuko päänsärky jostain muusta syystä. Täytyy sulkea pois muut mahdolliset vaivat, ja sen ettei ole mitään vielä vakavampaa taustalla. - migreeniäkokoelämä
Noitalikalle vielä,
että suurimmalla osalla migreenipotilaista migreeni ei kuitenkaan ole niin invalidisoivaa kuin minulla (että on joka/jokatoinen päivä). On paljon migreenipotilaita, joilla kohtauksia saattaa olla vain 1-2 kertaa kuukaudessa, että sinullakin on toivoa, jos saisit kuulua niiden "onnellisten" joukkoon tai sitten jos nuo sinun kohtaukset (sikäli kuin ovat migreenikohtauksia), olisivat vain ohimeneviä.
Toivossa on aina hyvä elää. (Minulla on ollut migreeni 40 vuotta ja on vain pahentunut vanhemmiten, siksi itse en toivo enkä usko koskaan parantuvani siitä.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337