tuleeko kaikki vaihtaa kerralla?
en tie koska vaihdettu, ajettu yli miljoona samalla moottorilla, ja ite ajanu sillä kohta satatonnii, alko tankkauksen jälkee nalkuttaa, pistin desin moottoriöljyä tankkii, loppu nalkutus jonkin ajan kuluttua, ajelin sen aikaa iha hiljaa ja isoilla vaihteilla, ni ei nakuttanu nii paljo kunnes sai öljyä ja taas pelaa hyvin!
miten tien minkä suuttimen vaihda, jos vaa 1 riittää ? 6 kpl kuiteski...
940 Dieselsuuttimet
3
185
Vastaukset
- volvo_puranen
Eiköhän tässä käy sama hommaa kuin bensamiehen tulpan vaihdossa kerralla vaihtaa kaikki niin ei ongelmia,Kun matkaa ajettu paljon niin eiköhän se suuttimet ole hankkinut jo hintansa
Moi, jos on suutinvika niin kannattaa vaihtaa kaikki, sillä maksavat kalleimmillaankin vain 25e kappale, eli jos teet vaihdon itse niin ei tule vaihdolle hintaa kuin vähän yli satanen.
Itse vaihdoin suuttimien kärjet viime talvena ja kyllä kulku parani huomattavasti, ja käyntiinlähtö pakkasella samoin, kulutuksen pysyessä ennallaan.- fruut
katoin kyl et pelkkä varaosasuutin, joka purettu volvosta maksaa 90 euroo! taitaa olla parisataa kappale noi suuttimet kaupassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299