Eli tyttö vaavimme ristiäiset ovat pian käsillä, emmekä tiedä vielä nimeä kullannupulle. Minä haluasin, jonkun suht normaalin nimen, ei mitään hirveän pitkää, kun taas mieheni haluaa jonkun hienon ja pitkän nimen. Mitä tehdä? Olemme käyneet niin monia nimiä läpi, mutta jotenkin sen vain aina tietää että ei, tämä nimi ei vain sovi tälle vauvalle. Olisiko nimiehdotuksia? Yleensä aina nimen ehdotuksen jälkeen, katsomme vauvaa silmiin ja mietimme, sopisiko nimi. Onhan nyt pari löydetty: Victoria (mieheni haluaisi tämän) ja Ella (minun ehdotukseni) Sitten mietimme Ella Victoria, joka olisi kompromissi, sekä sekin hyvin kaunis, mielestäni. Mutta olisiko ehdotuksia? Mitäs pidätte tosta Ella Victoriasta?
Mikä nimeksi? Helppiä nyt!
whatname?
5
179
Vastaukset
- joku
Aika erikoinen nimiyhdistelmä - en ole sellaiseen törmännyt koskaan - mutta se on positiivisella tavalla erilainen / erikoinen ;)
- mmmmmmm
Jos vaikka kirjoittelet tuonne Mikä lapselle nimeksi? - palstalle....
- hyvä nimi.
Tuuli Maria.
- 13+13
hyvä nimi! Ella on tosi kaunis ja simppeli nimi. ja victoria sopii siihen kaveriks hyvin
- f
Villa Ectoria on hyvä, pitäkää se
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622582
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096