Welhon maksukanavat ei tallennu!

J

Ostin uuden HD-digiboksin ja vanha kortti piti vaihtaa uuteen welhon HD-lähetyksiä tukevaksi. Nyt ongelmana on kuitenkin maksukanavien tallennus! Ruutuun tulee ilmoitus "TÄTÄ OHJELMAA EI VOI TALLENTAA LÄHETETTÄVÄN ASEMAN TEKIJÄNOIKEUKSIEN VUOKSI!". Ilman korttia näkyvät ilmaiskanavat tallentuvat normaalisti! Tietääkö kukaan mistä johtuu!

6

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näkyykö kanavat

Näkyykö ne maksukanavat kuitenkin muuten normaalisti? Jos ei niin korttiasi ei ole linkitetty boksiin.

• J

Näkyy normaalisti! Kortti on linkitetty boksiin!

• Mites nyt on tilanne

Oliko kyse Viasatin Film-kanavista, jotka oli viikonloppuna vapaassa jakelussa DNA:n kaapelissa? Niihin on ehkä laitettu Copyright -bitti päälle viikonlopuksi varmistamaan, ettei vapaan jakelun HD-kanavia turhaan tallenneta HD-bokseilla. Nyt on normaalit salaukset päällä, joten onko tilanne nyt OK?

• DNAAAAAAAAARAHAA

Kortti on rahastus konsti, minulle kävi kun tossa viimmeksi halusin katsoa näitä jääkiekon MM lähetyksiä niin mulle luvattiin että kanavat näkyy vanhalla krtilla, meni pariviikkoa soitellen Welhon DNA:le ennenkö selvis ettei kanavat näy vaikka kunka yrtettiin lnkittä ja lopputuloksena oli että piti ottaa tämä maksullinen kortti eli 2,5e/kk.
      No eihän siinä mitään mutta nyt en tee sillä mitää koska en halunnut kun sen 6kk paketin ja tv on vanha josta ei HD lähetyksiä katsota. Nyt sieltä tuputetaan netistä kaikenmoisia kanavapakettia olisin kuulemma saanut korvaukseksi parikuuta jonkin muotinäytös kanavan parista viikosta tänään tuli postissa taas jokin VIASAT tarjous. En ymmärrä mihin hävisi se entinen HTV jossa asiat selvis puhelinsoitolla nyt ei muutakuin työnnetään maksukorti pakolla jolla ei tee mitään.

• J

Jos hommaan maksukanavakortin HD-boksiin jossa kortinlukija niin riittääkö että kortin linkittää lukijan kanssa vai pitääkö kortinlukija vielä linkittää erikseen boksin kanssa?

• näkyykö kanavat

Siis jos sulla on kiinteä kortinlukija boksissa niin linkitys boksin kanssa riittää. Sen sijaan jos on erillinen CI kortinlukija niin silloin linkitys tehdään sen kortinlukijan kanssa eikä boksin kanssa. Mutta ymmärsin että sulla on jo HD-boksi johon korttisi on linkitetty, ymmärsinkö sittenkin siis väärin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2590
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2552
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1490
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1430
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1352
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1157
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe