Olen aika uusi tuttavuus Karkkilan kaduilla, mutta olen pistänyt merkille palamattomat katuvalot. Ne sammuu illalla joskus klo23 jolloin pimeys laskeutuu, eikä meinaa löytää takaisin kämpille =). Onko näin ollut pitkäänkin? onko kukaan kysynyt ns. päättäjiltä, että miksi ne valot pitää sammuttaa? tuskin sillä merkittävää rahallista säästöä saa? jokusen ihmishengen voi säästää, mutta sillä nyt ei ole väliä ennen kun joku ajetaan kylmäksi, jos sittenkään. Asuin Lohjalla ennen ja sielläkään ei tarvinnut käsikopelolla suunnistaa kotia.
Pimeyden Kaupunki?
8
423
Vastaukset
- Heteromies47
Esim. Vihdissä sama juttu
- valoa kansalle
Jytkyn jälkeen valot taas palaa!
- Vode 666
Olen kiinittänyt samaan huomiota "uutena" Karkkilalaisena ja tuolla toisessa ketjussa jo kommentoinutkin asiaa. Ja rikollisethan nauttivat tästä pimeydestä esim Tarmo-torin pihalla on vaurioitettu useita myynnissä olleita ajoneuvoja, muualla varastellaan polttoainetta autoista, taloihin muratudutaan yms.
Jytkyn jälkeen tulee muutos, valot palakoon ja roistot piiloutukoot. - syksyn pimetessä
Jos jourumme vielä liitymään vihtiin niin kaikki on mennyttä palvelut ja kailli on nummelassa tai kauvenpana.Polisit lähtee niin mitä jää jäljele. Ei niin mitään.
Kunnon perus jytky on ainoo pekastuksemme. Itsenäinen karkkila ja valot yöksi tolppiin niin hyvä täälä on olla ja elää.- sillai
Heh.heh. Eihän Karkkilaa kukaan huoli kumppanikseen, eläkää siellä vaan ihan huoletta.
- david B6
Kaupunki alueella pyöri eilen talojen pihoissa joku idästä tullut ihminen (veikkaisin puolalainen) Ovelta ovelle reppu selässä taisi kytätä varastettavaa. Ja sehän on helppoa, kun saa pimeessä toimia. Kerätäänkö kolehti kaupungille, että saavat nuo lamput päälle? saihan joku hurja juoksuradankin ruinattua =)
- Vode 666
Tai sitten puusta (vanerista) värkättyjen nukkien yms kaupustelija.... Semmonen ainakin kävi päivänä eräänä pihassa ja ei puhunut suomea, pelkkää Ryssää.
Kävi kyl mielessä oliko urkkija. Joten siitä lähtien on hälyt olleet päällä kun ei olla kotona. Ja öisin jo tunnistinvalo säikyttää aremman rosmon pois ;-)
- lecaharkoja
Aurinkorinteessä tontit maksavat noin 20 é/ neliö. Jos tontit olisivat edullisempia saataisiin kaupunkiin helpommin uusia sähkölaskun maksajia. Jos jo pelkkä tontti maksaa 20000-24000, kiinnostus varmasti vähenee. Edullinen tontti kompensoisi korkeaa kunnallisveroprosenttia joka varmasti on tärkeimpiä syitä karkkilaan muuton esteistä. Onhan 20é/neliö jo nyt edullisempi kuin monessa muussa lähikunnassa mutta uusi asukas Karkkilaan on pitkän aikavälin sijoitus kaupungille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682550
- 592492
- 681732
- 211512
- 201450
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91400- 151312
- 381183
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81127- 251056