Ennen toiminut täysin. Ei mitään ongelmia missään.
Nyt kuukauden takunnut sitten ihan huolella.
Verkko katoo kesken puhelun, sähköpostit ei lähde ensimmäisillä yrittämisellä, mutta nyt uusin ongelma joka on ollu viikon verran...
Puhelut katkeaa. Kymmenestä puhelusta 7-8 katkeaa automaattisesti. Alkaa pikkusen keittään kun työt teen puhelimen kautta.
Mukava soitella asiakkaille takas että puhelu katkes jne ja sitten taas uudestaan huoh.
Puhelin nyt vuoden verran ollut käytössä.
E7 alkanut temppuileen
5
172
Vastaukset
Kannattaa kokeilla näitä keinoja:
1. Akun irroitus
2. Ohjelmistonpäivitys Nokia Suiten avulla
3. Puhelimen resetointi
4. Huoltoon lähettäminen
Eli teet noi järjestetyksessä silleen, että jos akun irroitus ei auta niin kokeile seuraavaa.Tuosta E7 ei saa akkua irrotettua. Ohjelmiston olen päivittänyt ja siitä ei ollut mitään apua.
Silloin kannattaa kokeilla vielä resetoida puhelin tällä koodilla: *#7370#
Jos se ei auta niin kännykkä kannattaa lähettää huoltoon.
- Ei hyvä
Laita huoltoon tai osta uusi .
- Pyyhis
Käytännössä tuossa on kaksi vaihtoehtoa. Jos hard reset ei auta, niin sitten takuuhuoltoon.
Huomaa, että hard reset *#7370# koodilla pyyhkii _kaiken_ datan pois joten pidä huoli, että varmuuskopio on tehtynä. Lisäksi joudut asentamaan kaikki mahdolliset ohjelmat uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184