Tervehdys! Olen 11 - 13 vuotias tyttö jolla on ennestään gerbiileitä.
Kuitenkin haluaisin vielä jonkun jyrsiän. Kania tai marsua en halua.
Sopisiko esim. Hamsteri minulle?
Mikä jyrsijä minulle?
6
85
Vastaukset
- Löllölii
Suosittelen kahta kesyrottaa. Itselläni myös oli ennestään gerbuja nyt on rottiakin :)
Suosittelisin sinulle kahta uros-rottaa urokset ovat kesympia ja sosiaalisempia, tykkäävät olla sylissä. Naaraat ovat villempiä ja touhukkaampia eivätkä viihdy paljoa sylissä. - 13
Onko aloittaja valmis huolehtimaan rotista? Ne ovat melko vaativia lemmikkejä. Tarvitsevat paljon seuraa ja tekemistä. Hamsteri on helppohoitoinen
- Hamsutius
En ole jyrsijä -aloittelija, siis nyt ennestään gerbiileitä on.
Kesyrottaa en haluaisi, kalliit häkit yms.. Toki jos saisin mutta valmiina on duna kotona.
Ehkä haluaisin hamsterin tai 3 gerbiiliä. Toki laittaisin ne eri terraarioihin ja vaihtelisin siivouksen lomassa paikkaa koska toinen terraario jonka voisin ostaa, olisi melkolailla pienehkö. Kohtuunkokoisen terraarion voisin ostaa 20€ ystävni siskolta, jolle myin suuren terraarion (mitat) = P 100 x L 40 x K 75
Tuommoisen myin 20€ pois, sillä alalasi oli sirpaleina, saimme korvauksen ja postissa tuli uusi. Tai toinen vaihtoehtoni olisi ottaa hamsteri jolle olisi duna valmiina. - Vaikea sanoa
Kertoisitko mitä toivot tulevalta lemmikiltä esim. päiväaktiivisuus,koko, kesytettävyys, "helppohoitoisuus", seurallisuus yms.?
- Hamsutius
Haluaisin lemmikin, joka on ..
x Atiivinen päivällä että yöllä, mielellään päivä-aktiivinen.
x Ei hirveän suuri, pieni riittää.
x Helppo kesyttää. (ainahan riippuu yksilöstä).
x Helppohoitoinen mielellään.
x Melkolailla seurallinen.
Haluaisin ehkä lisää gerbiileitä tai hamsterin. Äitini kyllä sanoi ettei (mielellään) enää lisää pikkujyrsiöitä taloomme, mutta rohkaisen mieleni ja saatan kysäistä.- Sedä
Kesyhiirikin voisi olla kiva. Naaraat laumoissa, urokset yksittäin. Aktiivisia myös päivällä, kesyjä ja seurallisia ja menee pieneen tilaan :)
Hamsuthan yleensä heräilee vasta myöhään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132