Heippa!
Nyt tarvisin hyviä vinkkejä, miten toimia oikein ja säilyttää jatkossakin mukava koti ilman irtisanomista. Tilanne on se, että olen asunut kohta vuoden vuokra-asunnossa, joka on vuokrattu yksityisen vuokranantajan kautta. Kaikki on sujunut tähän mennessä paremmin kuin hyvin.
Vuokranantaja tuntuu kuitenkin olevan hieman vanhoillinen ihminen ja tilanne on se, että poikaystäväni on joulukuussa muuttamassa Espanjasta Suomeen ja tarkoitus olisi asua saman katon alla. Ongelman tekee se, että olen myös itse mies, joten kyseessä on homopari ja tämän uskoisin aiheuttavan vuokranantajalle ongelmaa. Miten tässä siis kannattaisi toimia oikein? Voinko alivuokrata asunnon ja olla ilmoittamatta siitä sen enempää vuokranantajalle? En kyllä tykkäisi toimia hänen selkänsä takana, mutta en oikein keksi mitä muutakaan tehdä?
Muuttaminen asuntoon jossa on jo päävuokralainen
Mitä tehdä?
2
142
Vastaukset
- Khihihijihijihhi
- absc
Apuvaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722756
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91209