teini-isiä

tarinoita tulemaan:):):)

Haluisin kuulla teini isien tarinoita:) kertokaa rohkeesti. Olen tyttö joten kiinnostaisi kuulla teistä teini isistäkin:) ja että kuinka moni kantaa vastuuta ja kuinka moni ei.

8

462

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiluliilii

:D Meinaatko että ne teini-isät jotka eivät ota vastuuta, kertoisivat siitä täällä?:D enpä usko. minun tilanteessani saan kohta lapsen ja lapsi oli tarkoituksella alulle laitettu, mutta vastuu kolahtikin niskaan vasta kun testi oli positiivinen, ja isukki katosi samantein :D antoi tottakai muille kuvan että minä olen hirviö (:

• ndkfkeldkfkfm65

Nyt olen 17 ja tyttöystävä 16, raskaana :) kyllä on haluttu ihme vaikka ehkä yllätyksenä tuliki! Kyllä kannetaan vastuu ja kauheesti suunniteltu vaikka ei ehkä auta... innoissaan odotellaa!

• itse tulin isäksi jo 16 vuotiaana ja lapsen äiti oli silloin 17. Nykyään lapsi asustaa äitinsä luona nään kyllä lastani silloin tällöin milloin sovitaan tapaamisista. koska olin liian nuori huolehtimaan yhdessä lapsesta, kyllä rahoistani silti yli puolet menevät lapsen äitille, rakastan lastani, mutta kun opiskelukin jäi kesken, niin menin töihin jotta riittäisi omaan elämäänkin rahaa. Kannan silti isänä vastuun. Nykyään lapsen äitillä on kyllä miesystävä mutta kuitenkin sopimuksemme pitää että sovitusti nään lastani. olihan se alussa aika vaikeeta kun saman katon alla asuimme, haluisin lapsen sellaisen naisen kanssa jota rakastan enkä vahinko laukauksia.

• Olin 17, kun sain kuulla silloisen tyttöystäväni odottavan meille lasta, hän oli tuolloin 15, eikä lasta ollut suunniteltu, joten aika iso uutinen se sitten oli. Seurustelua meillä oli tuolloin takana parisen vuotta, alun kädestä pitämisestä oltiin edetty jo toki rutkasti. Oma taustani ei tuolloin kehuttava, ja tyttökin vasta peruskoulussa. Monen pohdinnan jälkeen päätimme kuitenkin pitää lapsen, ja lapsen synnyttyä olimme 16 ja 18 vuotiaat, sylissämme vauva.

Minulla oli lastenhoidosta paljonkin kokemusta, sillä olen viisilapsisen perheen vanhemmasta päästä, mutta tyttöystäväni oli perheen ainoa lapsi, joten sitä kautta hän ei ollut tutustunut lastenhoidon ihmeisiin. Muutamat ensikuukaudet asuimme minun vanhempieni pihapiirissä, ja samalla teimme muuttoa ensimmäiseen omaan kotiimme. Arki alkoi.

Nyt en enää ole teini-isä, vaan kasvanut noista ajoista kymmenen vuotta isäksi, silloisesta tyttöystävästä on tullut vaimo, ensiasunto on vaihtunut omakotitaloon ja lapsia on viisi. Niin se elämä kulkee. :)

• Make love not babies

Hieno onnistumistarina, mutta miksi hitossa 5 lasta?

• tajuton1
        Make love not babies kirjoitti:

Ja miks ei?:D tyhmä kysymys -.-

• näinpä333333

varmaan siksi ne 5 lasta koska nainen on kenties täysin kouluttamaton, eikä halua koulutusta saatika mennä kouluun tai töihin. on siis helpompaa lusmuta kotona "tukiaisten" varassa..
        aina vaan uutta lasta kun tuet edellisistä alkaa loppumaan..

• 500 lasta

No miks ei 6?? Mitä hittoo se muille kuuluu vaikka olis 10 lasta :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2683
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2624
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe