Haluan ostaa iPhone 4 tai 4 s, Samsung Galaxy 2 tai 3.
Hinta: 100-200
Yhteystiedot: solar_123@hotmail.fi
O: Ostetaan iPhone 4 tai 4 s, Samsung Galaxy 2 tai 3
7
190
Vastaukset
- tommitus1
mä voin myydä 300€ siin tulee laturi ja usb johto ja kännykkkä tietty ja kalasilmä objektiivi ja työkälut ja ihan ehjä ei naarmuja käytetty 3vk
- solar_1231
mikä puhelin?
- Iphönare
solar_1231 kirjoitti:
mikä puhelin?
Minulta löytyisi iphone 4 16 gb
- iphone
Moikka! Multa löytyis iphone 4s 32Gb musta. Muutaman kuukauden vanha ja ei ole kytky. Aivan uuden veroine! Hintaa postikuluineen 280€. Laita s-postia jos kiinnostaa: ansssku.93@gmail.com
- Huijjaus
Älä vaan osta kusettaja!
- jokke33
Juu, huijari on. Myy iphonea, samsung galaxy s2:a toisten kuvalla sekä buzz ohjaimia yms tavaraa. Kertoo aina asuvansa lapissa ettei kukaan menisi hakemaan ostoksia.Haku ei onnistu muutenkaan, koska milloin tehtaassa töissä jne. Jäbällä monta kännykkä numeroa. Ei vastaa koskaan. Tekstiviesteihin vastaa: Kuka oot?. Asuu pikkupaikkakunnalla. Myynyt joskus jotain kevaria yms, jolla jäljitin jäbän.
- ansku
Asia yks, en oo jäbä ja kaks en oo myyny koskaa mtn kevaria kosk mul ei mtn kulkupeliä oo ollu :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164