Las Palmas , hotelli Catalina Park?

annakatri

Edullisia matkoja. En ole käynyt Las Palmasissa. Liekö niin mukava paikka kuin nuo muut rantapaikat? Kyseinen hotelli kertoo "osittain kunnostettu" . Mitähän tyuokin käytännössä meinaa. Katto vuotaa jostain putket vuotaa...

Onko kokemuksia. Taidan mennä Inglesiakseen.

5

483

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • irma42

Las Palmasissa olen ollut muutama vuosi sitten. Mielestäni on mukava paikka, koska on rantaa, kuitenkin kaupunkimainen eli on elämää, ostoskeskuksia, paikallisia ruokapaikkoja. Helppo lähteä bussilla retkelle rantakohteisiin.

• Seirita

Hotelli on hyvällä paikalla,keskitasoa,ranta lähellä,Las Palmasissa on kaikkea ,itse en meme turistirysiin kuten Playa Del Inglesiin,siellä on kallista muutenkin.Las PalmaS ON TÄYNNÄ KIVOJA HOTELLEJA,KATSO SIVUT HOTELS.COM

• tipe&pipe...

Tilasin helmikuun alkuun 2 henk. matkan Gran Canarialle Las Palmasiin.Taitaa olla 6:s kerta.Kolmasti oltu aiemmin Las Palmasissa , viime talvena Puerto Ricossa ja sitt kerran Amadoreksessa, jossa oli kyllä paras ranta.Jotenkin just tää saari on vallanut meidät.Pari kertaa Teneriffalla ja kerran Lanzarotessa mutt Gran Canaria paras. Tosin saaren etelä päässä on aina lämmintä!

• sepi32

Las Palmashan on mitä upein kaupunki!Älkää jääkö rannalle makaamaan. Kaupunkiin kannattaa tutustua ja nimenomaan vanhaan kaupunkiin.

• santacatalina

Näin on.Las Palmas on paljon muutakin kuin rantaa(joka tosin on hieno sekin).Siellä tuntee olevansa kaupungissa,rannalla jne.yhtäaikaa.Ehdottomasta kannattaa mennä ja todeta itse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2862
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2743
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1619
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1454
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe