Tämäpä kuuluu sarjaan: Putkat tutuksi.
Kyllähän Riigan pääpoliisiasemalla oli ainakin
ihan siisti ja mugava putka.
Ei ollu spuglii lattialla, ihan ok näköalatkin oli.
Valitettavasti se vain jäi kahteen pidätys tuntiin.,
Muilla vastaavii kokemuksii?
Lavijan Riika
2
176
Vastaukset
- kaipailen Riikaan
Joo kerroit tästä jo aikaisemminkin. Olen itse ollut Riiassa kymmenisen kertaa. En koskaan ole ajatellut tutustua putkaan. Olen löytänyt mielestäni paljon viihtyisämpiä paikkoja.Riika on todella mukava paikka viettää lomaa tai vaikkapa vain rentouttavaa viikonloppua. Harmittaa oikeasti vähän ,että viimeisestä Riian oleskelusta on jo vierähtänyt kohta vuosi. Kesällä tuli siitä ajettua läpi ,mutta aikaa ei ollut oleskeluun.
Ehkä keskellä pimeää talvea siellä voisi olla mielenkiintoista ja tunnelmallista. Olen huomannut esim. että siellä on paljon ravintoloita ,joissa on takka ,mutta eihän niitä kesäaikaan ole lämmitetty ,paitsi yhdessä , jossa meille paistettiin vartaat. - haist ny
Pysyisit kotona, jos ei ole tolkkua ryyppäämisessä!
Kehtaisitko tuollaisesta kirjoitella omalla nimelläsi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337