Itellä jäi perheen perustamisen ja sairauden takia kauppis kesken ja nyt lähden sitä lopettaan. Ero tavallaan helpotti tota päätöstä kun lapset eivät koko aikaa vastuullani. Hieman jännittää lähteä 4-kymppisenä parikymppisten räkänokkien sekaan, mutta mitä sil on välii. Vai onko?
Onko Turun kauppiksessa keski-ikäisiä opiskelijoita?
1
209
Vastaukset
- ratu hetula
No mitä väliä uskot sillä olevan, että suurin osa kanssaopiskelijoista on sinua jopa yli 15 vuotta nuorempia? Siis mikä siinä olisi ongelma?
Itseä vartenhan kauppiksessa ollaan. Kun takana on jo työuraa, niin koulusta saa eri tavalla irti kuin jos työkokemusta ei ole kuin satunnaisesta kesätyöstä.
Olen itse opiskellut ja myöhemmin myös opettanut kauppiksessa. En tosin Turussa, mutta eiköhän siellä ole samalla tavalla kaiken ikäisiä opiskelijoita kuin muuallakin.
Jotkut opiskelijoistani olivat yhtä vanhoja kuin vanhempani, eivätkä millään tavoin eronneet nuoremmista. Vanhemmalla iällä opiskelevalta jää enintään bilettäminen hieman vähemmälle, kun on perhemenoja eikä menojalka vipata enää samalla tavalla kuin kaksikymppisellä. Biletys ei tapahdu kuitenkaan oppitunneilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902717- 1041931
- 1191708
- 1451701
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä311661Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2861405- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241190