Mitäs mieltä olette kyseisestä pyörästä?
Itse olen juuri aloittanut hienon harrastuksen ja sain loistavan tarjouksen 1000 v-stormista. Voiko tämmöinen 175cm tappi ja painoa n.85kg ajella kyseisellä pyörällä. En vielä ole päässyt koe istumaan pyörää, joten tuo istumakorkeus kiinnostaa. Ja muutenkin pyörän ongelmat ja positiiviset kokemukset. Tarkoitus on ajella pyörällä suurimmaksi osaksi asfaltti teitä, enduro vehjettä en ole hakemassa (metsäpolkuja ei ole tarkoitus ajella).
Suzuki DL 1000 V-Strom aloittelijalle?
Ferty
3
353
Vastaukset
- vs 1400
Jaa..a... Paljon riippuu siitä mitä ITSE pyörältä haluat....muuta ei voi tässä tilanteessa sanoa.....
- Ferty
Suurin osa ajosta tulee olemaan matka-ajoa mutka teillä.
- vs 1400
Jos kyse on KAIKILLA päällysteillä (esim. sora/asfaltti/kuiva/märkä metsätie yms.) Niin toimii....Jos haluaa vain "erikoistua" jollekkin ajoalustalle, niin sitten toimii sille suunniteltu pyörä kaikkein parhaiten. On tässä itselläkin ollut ajatuksissa hankkia ns. ALL-AROUND pyörä, joka sopii kaikille teille, mutta on vielä ajatus asteella.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309