syöpään liittyen........................
Näyttäisi olevan vuodelta 2008 mutta kuitenkin
http://www.cancer.fi/@Bin/14458324/tausta18032008.pdf
Yleisimpiä myyttejä
6
112
Vastaukset
- Realismi
Kaikenlaista luuloa sitä tuppaa olehen, syyt ja seuraukset sekaisin. Voihan toki olla että eivielä edes tiedetä mikä on syövän syntymekanismi ja mikä sitä aiheuttaa tai ehkäisee. Mielenkiintoisia asioita.
- nvngnfjfx
Moni uskoo että jos syöpä löydetään niin ei paljoa elinaikaa ole.
Aivan. Mutta kun asian kanssa pääsee "sinuiksi" huomaakin että kyllähän tästä sittenkin taidetaan vielä selvitä.
- gfjfjfj
lusiina5 kirjoitti:
Aivan. Mutta kun asian kanssa pääsee "sinuiksi" huomaakin että kyllähän tästä sittenkin taidetaan vielä selvitä.
Minulla on 2 ystävää kuollutrintasyöpään.Toisella uusi 3 kertaa.ja toisella meni ensimmäisellä kerralla.Arvaamaton tämä syöpä on.
gfjfjfj kirjoitti:
Minulla on 2 ystävää kuollutrintasyöpään.Toisella uusi 3 kertaa.ja toisella meni ensimmäisellä kerralla.Arvaamaton tämä syöpä on.
Minun usealla ystävälläni on ollut rintasyöpä, yhdellä paksusuolensyöpä ja yhdellä keuhkosyöpä, ja vain yksi heistä on kuollut.
- Uusi syöpä
Kellä muilla pierusyöpä,siis muilla kun Lusiinalla? Sen takii Korri palstalla on:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742912
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191498
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249