Minä haen mallin töitä ja olen 22-vuotias nainen. valokuvausmallintyö kiinnostaisi ja ylipäätänsä kaikki mallin tekevät työt että ottakaa yhteyttä jos mallia tarvitsette.
Olen espoosta ja mitat ovat:155/50 ja minulla on pitkät, tihjät, siljät mustat hiukset.
Aikaisempaa kokemusta ei ole.
Haen mallintöitä
14
586
Vastaukset
- voi voi
Olisit juuri sopiva yhteen catalogi kuvaukseen, johon olisin voinut lähettää kutsun koekuvauksiin. Mutta olet aika lyhyt, joten voi harmi.
- kysymys
Vieläkö etsit mallia cataloggiisi? Itse olen 172/59 ja pitkät blondit hiukset
- mallintöitä sulle
kysymys kirjoitti:
Vieläkö etsit mallia cataloggiisi? Itse olen 172/59 ja pitkät blondit hiukset
duracellpupuksi@gmail.com
- annsi@intelligence.c
Minäkin haen töitä. Olen 51-vuotias, 168 cm 93 kg personaltrainer ja fitneskouluttaja Mynämäeltä. Tulen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa.
- Pate-
laita postia pate74@jippii.fi. Kerro lisää itsestäsi ja liitä vaikka valokuva.
- Pera_la_faust
mistä päin olet? En viitsis palkkion lisäksi maksaa matkaasi esim. Rovaniemeltä Helsinkiin ja takasin.
- ??
Laita viesti niin katsotaan mitä sinulle löytyy
lennart777@suomi24.fi - !
espoosta
- mallintöitä sulle!
- mallintöitä sinulle
- Hentsu promoottori
promo keikkaa tarjoolla jo huomenna lauantaina
¨
0451390000
- Valo kuvaaja m30
Moi,
Etsin valokuvausmalliksi tahtovaa pk seudulta. Ota yhteyttä jos vielä kuvaaja hakusessa niin keskustellaan lisää. Specialmodels@live.fi - Mallille töitä
Moi! Olet täydellinen kuviini! Laita viestiä jos kiinnostaa.
0417790835kuvaaja@gmail.com Kiinnostaako olla mallina taidekuville? Mun töitä on www.julius.fi
Lähetä sähköpostia osoitteeseen: julius@julius.fi
-Julius
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2554544
- 444465
- 623237
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164