olisko kellään mitään idistä kun hevoseni on aina ollut sankojuotolla ja nyt täälä meillä on karsinoissa automaattikupit... juo kyllä kupin yön aikana tyhjäksi muttei älyä / uskalla painaa letkuun että sais lisää vettä...
olen yöksi jättänyt aina vesisangon ruokakuppiin ja sekin on tyhjä aina aamulla joten jano kyllä olis...
ei tunnu onneksi kuivalta ja varmaan saa tarpeeksi nesteitä mut kuiteski... olen yrittänyt laittaa herkkupaloja vesikuppiin että painais siihen letkuun mutta ei!
jos jollain jotain toimivaa vinkkiä niin kiitos ja kumarrus!
juomakupista juominen
hepogirlie
2
124
Vastaukset
- Tukpura :3
Koita laittaa vaikka laimennettua omenamehua sinne!? :) Se ainakin omalle ponilleni toimi! :)
- Kasiro
Älä jätä yöksi sankovettä vaan täytä kippo täyteen vettä. Kun sillä on jano niin se juo kipon tyhjäksi. Aamulla suhistat taas kipon täyteen ja odotat kun se juo. Kun se juo niin suhistat taas kippoon vettä jne kunnes se ei ole enää janoinen. Se oppii nopeasti että suhina tietää vettä. Tuo omenamehu on kanssa hyvä ajatus. Mutta jos se saa sangosta se ei yritäkkään juoda kiposta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337