olisko tää Seinäjoella ihan vaan harrastuspohjalta Salibandya pelaavaa porukkaa? eli ei siis mitää liigatason ,johon tällänen 23v. peruskuntoilija mahtuis mukaa.:D
Salibandya Seinäjoella??
4
363
Vastaukset
- juuniin on
onhan täällä semmosia
- säbä
Aloittaja, löysitkö peliporukkaa? Itse etsiskelen harrastusporukkaa säbän tiimoilta myös.
- akitsu88
moro, kirjottelen nykyään uudella tunnuksella. oon koittanu kysellä ja katella netistä josko jokunen porukka olis löytyny, mut aika heikolta on tähän mennes vaikuttanu, oon käyny myös kyselemäs uimahallilta ja seinäjoki areenan salibandy porukoilta.
Kuinkas sulla, onko onnistanu?
T. anssi
- ytterjeppo
Ne on yleensä työ/kaveriporukoita jotka sählyvuoroja varaavat. Kannattaa kysyä joltain joka pelaa, että mahtuisko mukaan. Voihan toki halleillekin mennä kyselemään, mahtuisko mukaan, mutta onhan se vähän ventovieraan hankala lyöttäytyä täysin tuntemattomien kanssa pelaamaan. Plus että hallivuorot maksaakin jotain. Tosin yleensä maalivahdeista on pulaa, ja ventovieras otetaan varmasti ilomielin maalille, onhan se kivempi elävä maalivahti kuin pahvinen. Tosin ne maalivahdin varusteet sitten maksaa satoja euroja, että en tiedä onko järkeä. Ei muuta kuin kyselet tutuiltasi/kavereiltasi, pelaako joku jossain, ja ei kun mukaan vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295