Olenko palaamassa loppuun?

sumunkeskellä

Olen aina ollut hyvin elämän iloinen, omistanut vahvan itsekurin ja kontrollin tunteisiin ja hymyillyt helposti.

Nyt tuntuu etten keksi enää mitään minkä takia pitäisi yrittää jatkaa matkaa. Kaikki lähti liikkeelle hyvästä ystävästäni, joka polki minut ensin maanrakoon ja hajotti sydämeni. Samalla rakastuin mieheen, jonka kanssa olisin ollut valmis suhteeseen ensimmäistä kertaa elämässäni, mutta mies tavallaan jätti mut kuin nallin kalliolle rikkinäinen sydän kädessä.

Kasasin itseäni pikku hiljaa, mutta en osannut tuntea enää kuka olen, kuka pitäisi olla tai haluanko yhtään mitään. Missään ei ollut hyvä olla, paikoillaan ei voinut pysyä etten vahingossakaan päässyt ajattelemaan elämääni. Ajattelin että tämän kaiken jälkeen jatkaisin elämääni normaalisti.

Tämä osa kuulostaa ehkä hieman naurettavalta, sillä itken materiaalin perään auton tarkemmin. Hankin auton tuossa sotkujeni välissä, josta olin haaveillut monta vuotta. Auto on toiminut minulle eräänläisenä lyhtynä pimeässä, jonka takia olen jaksanut painaa eteenpäin. Sitä on hieman vaikea selittää, mutta tunnearvo on erittäin suuri.

Nyt tilanne on se, että auto taitaa olla entinen kuskin törttöilytyä ja näin jouduttuamme kolariin. Kun auto oli pysähtynyt vauhdista ja tajusin, että taitaa olla aika paha tilanne auton kannalta, mietin ensin ovatko kaikki muut kunnossa ja seuraava ajatus minkä takia en itse voinut päästä hengestäni auton mukana. Eikö yleensä pitäisi olla onnellinen, että selviää hengissä? Itse en osaa olla.

Tuntuu, että saan heittää kaikki unelmani roskakoriin, ei ole mitään mitä kohti tavoitella, voisin ilomielin lopettaa unelmani ammatinkin opiskelun tällä hetkellä, ei ole mitään mikä jaksaisi ilostuttaa. En osaa myös enää hallita tunteitani kunnolla, saatan purskahtaa ykskaks parkuun, tiuskin ja saatan sanoa ilkeästi. Tuntuu että on akku lopussa. Olenko palaamassa loppuun?

2

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jk

Taidat olla

• Reetta2

Ryhdy käymään hengellisissä tilaisuuksissa, rukoile ja käy kirkossa, tutustu
      uskoviin ihmisiin....katso netistä tv7 ja radio dayn ohjelma ja ryhdy
      seuraamaan niitten ohjelmatarjontaa jen...siunausta sinulle ja kaikkea
      hyvää....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2650
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe