Miksi ihmeessä ostatta jumalattoman kalliita vinkuintialaisia marjoja, minkä kasvatuksesta ja myrkytyksistä ei ole mitään tietoa? Poimikaa metsästä ja pihalta marjat, mustikat ja aroniat (aronia on antioksidanttipommi) niin saatte taatut supermarjat. Marjakuivuri maksaa muutaman kympin, joten siinä tulee nopeasti tienattua kuivurin hinta.
Supermarjat kotinurkilla
3
227
Vastaukset
- AitoSuomalainen
Niinpä, mutta minä olen koko ikäni käynyt syksyllä puolukkametsässä ja mustikkametsässä niin en ymmärrä mikä tässä nyt on niin ihmeellistä kerätä lähimetsästä marjoja?
- Jäävät metsään
Asun taajamassa, jossa olisi lähellä melko pienellä alueella aivan mahdottoman hyvät mustikka- ja sieniapajat. Harmi vain, että ne on koiran pissalla ja kakalla lannoitettuja. :(
Olisi aivan mahtavaa, kun koirien pito kaupungeissa kiellettäisiin, niin voisi oikeasti kerätä superfoodia kotinurkilta. - olet ääliö
Muutapa sinäkin ääliö Helsinkiin niin voit poimia mustikoita ja marjoja vaikka liikenneympyröistä. Työttömänä ollessasi voit polkea lähimpiin metsiin muutaman kymmenen km per suunta ja kuljetella tarakalla marjaämpäriä. Onnea yritykseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279