Mitä kunnioitan ja rakastan veljeäni niin paljon kun sisko voi vain rakastaa. Vaikka joskus kiusaankin sitä tai toisin päin, kumpikin tietää, että se ei ole tahallista. Se on vain sisar- rakkautta. Ottakaa kantaa, älkääkä ruikuttako huonoista veljistä!
Veli jota rakastan
4
817
Vastaukset
- moisinulle
aww söpöä!
- velirakas
mäkin rakastan mun veljeä, mutta se kun täytti tammikuussa 15 niin elää jo omaa elämäänsä eikä enää kerro mulle salaisuuksia ilta myöhään niinkuin ennen. Ikävöin sitä...
- Kiitos veljistä :)
Oon kuullu kuinka monet tytöt valittaa, kun ei oo siskoa. No, mä en tosiaankaan tee niin. Mä oon 12-vuotias tytsy, mul on isoveli ja pikkuveli. Isoveli on 3 vuotta vanhempi, pikkuveli 2 vuotta nuorempi. Oon ylpee että saan olla perheen ainut tytär!
Mä vaan rakastan mun veljiä - sddsssad
Itse pidän veljestäni mutta en voisi sanoa rakastavani häntä vaikka on se tärkeä mulle mutta olen läheisempi mun isosiskon kanssa ja veljeni on minua 3 vuotta norempi ja aina se ärsyttää mua kaikella tavalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295