meillä kävi vahinko ja kuitenkin vahingosta huolimatta päätettiin pitää lapsi. nyt ongelmamme on sellainen että itse olen 6 vuotta vanhempi kuin "mies" ja mies on täyttänyt juuri sen 18 ja aikoo nyt tulevana tammikuussa käydä intin joten joudun yksin olemaan lapsen kanssa about sen 2-3kk.
tämä tilanne stressaa minua vahvasti kun muutenkaan ihmiset pienessä kylässämme ei asiaa katso hyvällä kun omistan koiria jotka tuottavat noille idiooteille kyläkyylille ongelmia.
noh, mutta kysyisin että onko muilla tulevilla "teiniäideillä" samankaltaisia ongelmia?
mielestäni on periaatteessa hyvä että mies käy nopeasti intin läpi ja voi sitten olla arjessamme mukana. mutta pelottaa että joudun yksin olemaan esim. synnytyksessä jos mies ei saa/kerkiä sinne tulemaan. ja sitten nuo isyys vapaat on intissä myös yksi ongelma. ei paljoa lohduta jos isä on siinä sen muutaman päivän kotona.
ja tietenkin muutenkin näin ensimmäisen lapsen kohdalla pelottaa tuo yksin jääminen ja pelottaa sekin että kun mies vklp:isin pääsee kotiin niin lähtee kuitenkin juomaan ja rellestään.
välinpitämätön ja tuleva isä
1
255
Vastaukset
- 1+1=3
Niin no, et ole enää aikoihin ollut teini-ikäinen.......24 v ei tosiaankaan ole enää teini.
Ei auta sitten muu kuin hommata esim. doula sinne synnytykseen.
Siis onko lapsen isä nyt jo tässä vaiheessa väkinpitämätön? Vai miksi otsakkeessa on sana välinpitämätön?
Mietit tuota 2-3 kk jotka joudut viettämään lapsen kanssa kaksin, yh:t joutuvat olemaan jatkuvasti yksin (aika suuri osa)....
Sinusta on nyt tulossa äiti, äideillä on paljon vastuuta....
"ja pelottaa sekin että kun mies vklp:isin pääsee kotiin niin lähtee kuitenkin juomaan ja rellestään" ei kovin kummoiselta perhe-elolta kuulosta, kirjoitat _niin lähtee_, et jos lähtee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682560
- 612506
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91410- 151332
- 381193
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81137- 251066