Olen sieniharrastaja ja kuivaan myös sieniä talven varalle. Pääaisassa poimin suppilovahveroita ja kanttarelleja. Nyt on sieniä alkanut oleen yli oman tarpeen. riittäisi myyntiinkin, kuivatuilla sienillä ei paljon piainoa ole. Nyt lähinnä etsin keskihintaa kuivatuille( suppilovahveroille niitä löytyy runsaasti, lisäksi kanttarelleja vähemmän) Hinnottelu on vaikeaa penskuluja tulee aika paljon kun sienet ovat kaukana eri metsissä. toisaalta ovat luomuluonnontuotteita. Myyntiin riittäisi jos vaan ostajia löytyy.
Kuivatut sienet
Luomulija
2
179
Vastaukset
- ------------
Myytkö dl vai painon mukaan?.Mikä on mielestäsi suhde tuoreeseen??Netistä löytyy jos jonninmoista vastausta..
- kuivaaja4
Moi, olen itse kuivannut kanssa sieniä, excalibur koneella ja käytin hivenen alempaa lämpöä, mutta ehkä pidempää. Hyvin kuivasi, väri hivenen muuttui tummemaksi. Kuvat löytyy http://www.ssj-import.com/phpBB3/viewtopic.php?f=11&t=2134
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219