sinkkuristeily 25.10.2012

maia74

Ketä lähdössä laivalle sinkkuilemaan????

14

962

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moli38

Moi, mua kiinnostaisi lähteä mukaan tsekkaamaan.

Olen 38 v mies enkä ole aikaisemmin ollut näillä risteilyillä, voisitteko hieman kertoa millaista siellä on? Paljonko jengiä, keski-ikä jne...?

• maia74

Itsekään en ole koskaan ollut sinkkuristeilyillä, joten kiinnostaisi kuulla kokemuksia..
        Täytetään paatti sinkuilla, meitä on tulossa kyseiselle risteilylle neljän naisen porukka- tarkoituksena tavata kivoja samanhenkisiä tyyppejä ja pitää hauskaa :)

• Moli38
        maia74 kirjoitti:

Itsekään en ole koskaan ollut sinkkuristeilyillä, joten kiinnostaisi kuulla kokemuksia..
        Täytetään paatti sinkuilla, meitä on tulossa kyseiselle risteilylle neljän naisen porukka- tarkoituksena tavata kivoja samanhenkisiä tyyppejä ja pitää hauskaa :)

Juu, tehdään näin! Yritän saada mukaan pari sinkkua kaveriani, siellä nähdään sitten hauskanpidon merkeissä!

Apuja hei! Kertokaas nyt joku millaista väkeä siellä kelluu...

• pikkumyy1974

Heip

mekään ei olla koskaan oltu sinkkuristeilyllä. Jopa kaikki meidän kaverit "nauraa" meille,että vieläkö tuollaisia järjestetään.
      Joten täällä tullaan, kaksi pirteää sinkkunaista, vuosimallia -74, siis hyvin sisään ajettuja ;)

• Elizabeth

Olin viime vuonna ekaa kertaa Sinkkuristeilyllä ja ihan positiivinen kokemus. Eipä se mielestäni eronnu juurikaan tavan risteilystä. Meno ainaki oli hyvä! :)

Täältä tulossa myös kaksi sinkkunaista, vm- 76 ja -79.

• :)

Ihan varmasti tulee olemaan kivaaaaaa!!!!!

• Sam82cro

Sinne ois tarkotus lähteä muutaman kaverin kanssa vähän kattomaan menoa keväällä oli ihan hubaisa reissu joten toivottavasti ois taas

• Minä ainakin

Kyllä vain ;)

• Olisi kiva järkätä joku porukka sinkkuristeillylle. Olisko ketään halukkaita.

• tapsa381

mukana :)

• Mukana :)

• Juu olisin lähdössä ja seura olisi mukavaa ja ettei tarvi hyttiä yksin maksaa

• Moli38

Mulla vähän sama onkelma. Kaverit ei pääse mukaan työkiireiden takia ja yksin on kurja lähteä. .. Mitenkähän onnistuisi hytin jakaminen ventovieraiden kesken? Voisi olla hauskakin kokemus!

• rossu_
        Moli38 kirjoitti:

Mulla vähän sama onkelma. Kaverit ei pääse mukaan työkiireiden takia ja yksin on kurja lähteä. .. Mitenkähän onnistuisi hytin jakaminen ventovieraiden kesken? Voisi olla hauskakin kokemus!

ois kiva lähtee :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1821
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1601
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1579
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      102
      1523
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      80
      1437
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1259
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      277
      1206
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1080
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1071
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1022
    Aihe