11 EU-maan ulkoministerit esittivät tapaamisessaan Varsovassa, että EU:lle pitää perustaa kaikki jäsenmaat kattavia yhteisiä instansseja, kuten yhteinen armeija ja poliisilaitos.
Samalla vaadittiin yksittäisten EU-maiden veto-oikeuden poistamista maiden yhteisissä kokouksissa, sekä esitettiin yhden EU-presidentin valitsemista joka jäsenmaassa tapahtuvalla yhtäaikaisella kansanäänestyksellä.
Presidentti nimittäisi EU-hallituksen, jonka päätökset olisivat pakottavia joka jäsenmaalle.
Tästä asiasta ei ole ollut mitään mainintaa Suomen mediassa, mutta australialainen Sydney Morning Herald sekä brittiläinen The Telegraph uutisoivat siitä:
http://www.smh.com.au/world/european-army-backed-20120919-266sl.html
Kokouksen virallinen raportti, PDF:
http://www.msz.gov.pl/files/docs/komunikaty/20120918RAPORT/report.pdf
Tässä yhteydessä pitää ajatella jotta Suomi valmistautuu kansalta salassa supistaen nykyisiä puolustusvoimia ja poliisilaitoksia.
Että tämmöistä
5
101
Vastaukset
- Larva
Ja suomiko itsenäinen ?
- eno venneessä
taijettii olla itsenäisii sillo vähä aekoo ku neuvostoliitto romahti ja enneku liityttii eu;iin
eno venneessä kirjoitti:
taijettii olla itsenäisii sillo vähä aekoo ku neuvostoliitto romahti ja enneku liityttii eu;iin
Eno, venneessä puhhuu asiaa, se itsenäisyys vaan ei tuntunut kelpaavan Suomalaisille.
Ollaankohan me orjakansaa, sellaista jolla pitää aina olla joku herra jolle pokkuroida ja jota elättää ?
- laguuna-lähiö
Eikö ne sinua kysyny kokoukseen mukaan?
Kysyhän ne siihen hiili & teräkseen aikanaan meitä kaikkia, mutta vastasin lapulla EI.
Nyt naatittaan vaan niistä asioista mitä lupasivat, eikö ookkin mannaa ja nannaa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184