Kokemuksia Aldente

*__*

Onko hyvä hammaslääkäri.

10

5423

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käynyt siellä

on , voit mennä !

• ?????

Kuka on ?

• ei ole

siellä menettää kaikki hampaansa jos sinne menee. mulla valitettavasti nyt kyseisessä paikassa käynnin jälkeen tuli tekohampaat.

• Matti-mies

Tais tulla tekohampaat kun et oo hoitanu hampaitas, idiootti. Syytä lääkäriä kun diagnosoi vian ja hoitaa, hahha.

• paikkaukset rakoilee

Onneksi en ole vielä mennyt. Olisi mukava, jos voisitte suositella jotain hammaslääkäriä, vaikka Raisiosta.

• vieras korea

Aldenten pitäjä on erittäin kaksi naamainen henkilö,kun itse kävin siellä kaksi vuotta ,eräs asia ratkasi lähtöni hänen kannaltaan, kun hän ei halunnut olla hoitaa hampaitani . Hän alkoi haukkumaan ja vituilemaan sopivan kierosti ,kun rouvalla itsellä on paljon ennaluuloja ja kuvitelmia ,mitä hän pitää totuutena eli sen sanon jos teet jotain eri tavalla asioita , jossakin kohdassa saat, vähitellen haukkumista osaksesi jotta et tulisi vastaan otolle

• Turkulainen11

En tiedä mitä vieras korea olet vetänyt, mutta ainakaan Suomea et näytä osaavan yhdyssanojen tai selkeiden lauseiden osalta: eihän tosta saa edes selvää mitä yrität viestiä. Kenties kamapäissään ollut.

Mutta asiaan! Olen ollut hänen asiakkaanaan pitkään ja paras hammaslääkäri mitä on tullut vastaan. Kunnallisen puolen voi unohtaa, koska siellä ne töhöt ei muuta saa aikaan kun ylimääräistä kipua ja vahinkoa. Tuolla Aldentessä ollut huomattavasti kivuttomampia hoitoja ja hammaslääkäri on antanut selkeitä ohjeita miten pitää huolta hampaistaan, jottei tarvitsisi olla koko ajan lääkärissä niitä korjailemassa. Hommahan on selvä, että jos hammaslääkärissä tehdään pitkiä ikäviä toimenpiteitä niin vika on tapahtunut jo kauan sitten omassa hampaiden huollossa. Sen opin itsekin kun aloin ottamaan näistä neuvoista oppia ja langannut ja pessyt hampaita ahkerammin. Toki jossei kritiikkiä kestä omasta suunhoidostaan niin voi käydä poistattamassa ne JO mädäntyneet hampaat vuosittain.

• KetjunAloittaja

KIITOS, tämä tieto tuli 5 vuotta myöhässä. Hampaani ovat jo hoidettu.

• Anonyymi

Jos kyseessä on Aldente Maskussa (jossain Etelä-Suomessa on saman niminen), lienee aika päivittää tämä ketju. Olen nyt kaksi kertaa käynyt ja voin kertoa, että olen erittäin tyytyväinen palveluun. Tässähän vaihtui omistaja joku aika sitten ja tämä uusi nuori porukka on todella ystävällistä ja asiantuntevaa. Voin kyllä suositella lämpimästi.

• Anonyymi

Täytyy kompata edellistä. Kesäasukkaana äkillisisen kovan säryn iskiessä googlasin kokemuksia Maskun hammaslääkäreistä. Tänne sain ajan sovittua ja hyvin meni:) Kiitokset Juusolle juhannuksen pelastamisesta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2862
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2743
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1619
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1454
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe