jos oman kaupunkini koirapuisto säännöissä sanotaan: EI VIHAISIA KOIRIA PUISTOON, niin eikö silloin tilanteessa jossa olen menossa kiltin ja sosiaalisen koirani kanssa puistoon ja siellä puistossa onkin jo epäsososialinen dominoiva koira ja omistaja vaan sanoo minulle että: ``jos koirasi on uros ni älä tuo sitä tänne, koska minun koirani ei tule toisten urosten kanssa toimeen`` niin eikö se ole niin päin että se VIHAINEN koira lähtee pois, enkä minä joudu alistuen lähtemään?
ite jäin hieman puhumaan siinä omistajan kanssa koirapuistosäännöistä ja näytin jopa kädellä kohtaa: EI VIHAISIA KOIRIA PUISTOON, mutta omistaja oli sen verta yksinkertanen, et poistuin sit paikalta ei vaan jaksanu enempää jankuttaa.
no seuraavalla kerralla menin mieheni kanssa puistoon on se kumma ku tää nainen lähti heti koiransa kanssa pois :D no eipä voinu ku nauraa. ei sitä naista oo kyl enää ONNEKSI näkyny koko puistossa...
mut mielestäni vihainen koira = epäsosiaalinen/dominoiva. olenko ymmärtäny oikein?
miten on asian laita?
SUPERSOSIAALINEN
0
85
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743002
- 712881
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241667
- 261632
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279