Tässä olen kovin koittanut metsästää, että mitä tarvitsee hankkia/tulee olla, jos haluan geelata vain omaa luonnon kynttäni lähinnä vahvistaakseni ja koristelumahdollisuutta lisätäkseni? o.O
Noita geelejä kun tuntuu olevan moneen eri vaiheeseen..
Eli simppelisti tyylillä, riittääkö vain joku perus "pintageeli" vai tarvitseeko praimerit sun muut..? Toki merkkejäkin saa suositella, ihan omaksi ilokseni kun vain ajattelin kokeilla, niin helppo työstöistä yksinkertaista ohjeistusta haetaan! :) kiitos!
Oman kynnen geelaus?
1
285
Vastaukset
- mo
On myynnissä erilaisia paketteja , missä on kaikki tarpeellinen.
tarvitset ainakin uv-valolampun (geelin kovettamiseen )
ne ovat aika kalliita , oiskohan joku n 60-70 e ?:o
ja geelia , 1-vaihe geeli pitäisi riittää . primer auttaa geeliä pysymään kynnen pinnalla , mutta se ei ole pakollinen. mimax.fi on hyvä nettikauppa mistä olen itsekkin tilaillut kaikkea ja sieltä pitäisi löytyä kaikki tarpeellinen :) esim. blogeista löytyy eri ohjeita yms, kynnen geelaus ei ole vaikeaa, mutta hygieenisyys ja huolellisuus kannattaa muistaa :) ps. en ole itse kyllä mikään ammattilainen mutta toivottavasti oli apua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742962
- 682837
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 261602
- 201600
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269