Krabille vai Khao Lakiin?

MikkoHir

Hei!

Olemme kaverin kanssa lähdössä ensimmäistä kertaa Thaimaahan. Kumpi kohteista olisi parempi? Olemme 25v ja haluttais reissulta aurinkoa, snorklaamista, mahdollisesti sukeltaa, nähdä paikallista elämää, turistejakin saisi olla jonkun verran ettei ihan keskenään tarvitse olla. Hienoja maisemia, hyvää ja edullista ruokaa, hienoja maisemia. Voiko esim. Khao lakissa snorklailla suoraan rannasta, onko nähtävää? Entä yöelämä? Mitään älyttömän vilkasta emme kaipaa mutta jotakin elämää kuitenkin. Entä kummassa on edullisempi hintataso, syödä, harrastaa, shopppailla? Ja tyttöjäkin saisi olla, tosin ei mitään maksullisia. Kiitos jos jaksatte vastailla :) Mukavia reissuja kaikille niitä suunnitteleville ja odottaville!

12

670

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Musclemac

Uskoisin, että noista vaihtoehdoista teille sopii parhaiten Krabin Ao Nang, Krabin Koh Lanta on teille varmaan liian rauhallinen paikka samoin kuin Khao Lak. Ao Nang on nuorekkaampi paikka ja sIellä on jonkin verran reppumatkailijoita myös, sukellus- ja snorklausmaisemat ovat upeat, pääsette myös kokeilemaan vaikka kiipeilyä. Baarielämä ei ole Thaimaan muiden turistikohteiden tasossa ihan hurjaa, mutta yksi baarikatu löytyy ja varmasti niitä tyttöjäkin tapaatte.

• ihastunu siihen

Tvsti tää tulee oikeaan rakoon. Ooksä musclemac ajatellu koskaan vaihtaa, niin tiääksä, ett mitä vaihtaa. Aattelin vaan, kun oon niin ihastunut sun tietämyksees, että voisiksä ajatella, ett parsittaisko sukkaa yhes?

• reetta

Jos haluatte vilkkaampaa menoa ja muutakin kuin yhden pääkadun, niin menkää ehdottomasti Krabille. Paikallista elämää ei turistipaikoissa näe, vaan menkää vaikka paikallisbussilla pikkukyliin. Khao Lak sopii perheille, jossa pieniä lapsia sekä todella rauhallista lomaa toivoville.

• luv

AoNang on karsea paikka. Pari tuntia rysää riitti. Ihmiset vietiin veneillä "uimaan" kun mitään kunnon rantaa ei ole. Eli noista jäljelle jääviin menisin. Ja jos aikaa on niin kannattaa vähän kierrellä ja viettää aikaa useammassakin paikassa ja löytää ne omat suosikit. Liikkuminen on helppoa ja edullista.

• nainen 1965

Ehdottomasti Krabille.Upea paikka,ihanat rannat 5 minuutin pitkähäntäveneen matkan päässä(alkaen).Iltaelämä ihan hyvä ja turisteille kaikkea mitä toivoa voit.Upeat maisemat ja aktiviteetejä löytyy.
      Ei ole mikään ongelma ottaa pitkähäntävenettä ja mennä joka päivä vaikka eri rannalle.Rannoilla tarjolla palveluja,usemmiten myynti tapahtuu pitkähäntäveneistä.
      Löytyy ruokaa ja juomaa.

• onkojärkeevaiei

Thaimaa on toinen toistaan upeampia rantakohteita täynnä. Mitä järkeä on mennä lomalle paikkaan josta pitää erikseen lähteä putput-kyydillä "rannalle"?.

• selvä peli

Juuri näin! onhan Krabin maisemat hienot, mutta kyllä sitä nopeasti kyllästyy joka päivä lähtemään veneellä kunnon rannalle päästäkseen. Khao Lakissa pääsee hienolle rannalle joka päivä – ja kun haluaa tehdä veneretken pääsee similanille ja tachaille jotka monta kertaa krabin pikkusaaria upeammat. Molemmissa on käyty.

• Muuta ei keksi

Voihan joku Aonang tuntua hienolta jos ei ns. paremmasta tiedä.

• hyvät valinnat!

Mulle henk.koht. passaa erinomaisesti että massat käy ja viihtyy näissä aonangeissa, karonilla, katalla etc. Keep up the good work! ;-D

• oikeasti kiltti oon

Ei sitä kysytty missukka, meinköhän se oiken nyt?

• mamimaniaelpyyjo

Tietysti Kho Lakiin. Syy, koska siäl, et tapaa mua etkä musclemacia. Mut, älä silti käsitä väärin, sillä me ei liikuta samalla alueella yhtä-aikaa. Maukkaita nuudeleita sulle, missä mailman kolkal vaan, jos oon vahingos samas pöydäs, niin voit olla varma, ettei okseta.

• i lovya friendship

Mikko mikko, ei sun olis tarvinnu mainita ikääs, sillä kohat koko suomenmaa saa tietää kuka mikko sä oot yhden älypään avustuksella

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1527
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1400
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      78
      1323
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1230
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      1001
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      941
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      930
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      17
      880
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      34
      846
    Aihe