Tarja! tule takaisin Nightwishhiin, se on elämäsi tilaisuus.
tuhannen taalan paikka
5
188
Vastaukset
- 18 + 1
En usko, että Tarja haluaa takaisin bändiin. Herrat toimivat viimeksi sen verran raukkamaisesti ja selkärangattomasti, että se tie peruutettiin lopullisesti tukkoon.
- ksajdfjk
No joo, ja sama toistui jälleen.
Ja nyt Tuomasta puolustetaan mediassa miten herkkä ja hyvä persoona...vähänkö teennäistä! - tumpeloT....
ksajdfjk kirjoitti:
No joo, ja sama toistui jälleen.
Ja nyt Tuomasta puolustetaan mediassa miten herkkä ja hyvä persoona...vähänkö teennäistä!Tuomaksen pitää tehdä aina joku traama kun haluua artistin pois ja enemmän näkyvyyttä yhtyeestä
- aslkdfjklj
tumpeloT.... kirjoitti:
Tuomaksen pitää tehdä aina joku traama kun haluua artistin pois ja enemmän näkyvyyttä yhtyeestä
Niin ja silmät räpsyen ollaan viattomia...ja joku muu vielä selittää että ei tässä mitään koskaan olla kenellekään haluttu...muut vain ahneita blaa blaa blaa
- K
Kuulkaapa, voin kertoa teille totuuden. Tarja ei ole menossa takaisin Nightwishiin. Ei niin, että minulla olisi mitään tekemistä niin Nightwishin tai Turusenkaan kanssa, mutta sanonpahan kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358