Onko nyt liikkeellä flunssaa, johon liittyy kauhea päänsärky? Mulla on nyt ollut sitä, oireina kova nuha, yskä ja nyt myös jatkuvaa päänsärkyä. Kurkkukipua ei juurikaan ole ollut. Kummallista tämä päänsärky, kun ei sitä ennen ole mulla esiintynyt flunssan yhteydessä.
Nukkuminen on vaikeaa näiden oireiden kanssa.
Flunssa ja päänsärky
4
2919
Vastaukset
- Pää hajoaa
Niin ja lievää kuumetta myös.
- Sama täällä
En tiedä onko erityisemmin liikkeellä, mutta itselläni aivan samat oireet jokunen viikko sitten, tosi ärsyttävää mutta kyllä se ohi menee :)
- molotovi123
Itselläkin neljättä päivää kauhea hedari yskän ja lievän nuhan lisäksi. Heikko olo ja pirun kylmä vaikka minkälaista vaatetta laittaa päälle ja peiton alla olisi. Mut hyvä tietää et muillakin on ollut etten mitään syöpää sairasta :D
- yx flunssanen
Päänsärky nuhakuumeen yhteydessä saattaa usein johtua pelkästään siitä kun ontelot on niin tukossa, että tulee painetta. Ei siis vaarallista, mutta nenäkannun käyttö tai avaava suihke saattaa helpottaa sitä päänsärkyä. Itsellä sama tauti viikon ollut, kaipa se tästä ohi menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337