Voiko olla kyseessä alkavaa muistihäiriöä tai tms. Mummoni 73v ollut aina kipakka luonne, "hyvä sanomaan".nyt muuttunut täysin. Tiuskii vähän väliä, yritän keskustella asiallisesti, vastaa aina tiuskimalla. Vihamielinen äänensävy, takakireä. Olen "lopen uupunut" hänen seurassaan. Itku silmässä lähden usein, hyvä, että eteeni näen, kun kyyneleet sumentaa. Muita sukulaisia hänellä kyllä on, mutta kiertävät hänet kaukaa. Minä ainut joka "jaksan " vielä kuunnella. mutta en kauan., jos meno jatkuu näin.
Alkava dementia.
onneton liisukka
2
407
Vastaukset
- onneton liisukka
Jatkan vielä. jätänkö mummoni hunningolle, kukaan muu suvusta ei ole kiinnostunut? Hänelle turhaa mennä sanomaan, "hakea apua lääkäristä, tai tms", Silmille tullaan taas.
- apua saa
Kysyppä muistihoitajaa,jokaisella paikkakunnalla semmoinen,ne voi vaikka tulla kotiin käymään,voi katsoo samalla mistä kyse!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319