Eli ollaan menossa maistraatissa vihille! Eikä missään tapauksessa haluta mitään suureellista! Paikalla on vaan tietty meidän parin lisäksi vihkijä,sekä 2 todistajaa (lähimmät ystävämme ) Juhlat järjestetään sitten myöhemmin. Onko maistraatissa jokin pukukoodi? Itse kun en haluaisi mitään kovin prameeta päälleni.
Asu maistraattiin
3
259
Vastaukset
- Ei koodia
Maistraatissa ei ole mitään pukukoodia. Voit mennä sinne ihan siinä asussa, missä tavallisestikin liikut käydessäsi kaupungissa ostoksilla. Jos haluat, voit pukeutua juhlavammin.
Sama sääntö pätee kirkkovihkimiseen. - anu27
Minulla oli aikoinaan vakoinen paitapusero, sininen vekkihame ja tummat sukkahousuy.
- morsein
Joko ootte avioitunu? Minulla myös kyseinen päivä lähestymässä, ja ostin mustan pitsisen, ikäänkuin pikkumusta. Läheiset ovat kauhistelleet mustaa väriä! Mutta se on mun näköinen mekko, eikä pidetä juhlia. Käydään vaan syömässä tilaisuuden jälkeen, perheet mukana. Onko toi hirveä etikettivirhe, että morsian pukeutuu mustaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742962
- 682837
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 261602
- 201600
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269