Hei! Olen hankkimassa chinsua, ja olen puhunut myyjänkanssa ja olisin häneltä ostamassa joko luovutus ikäisen pojan tai 2v pojan. 2 vuotias poika aina ollut toisenkanssa, joten mietin nyt kumpi olisi järkevämpi hankkia yksineläjäksi ? Myyjä olisi valmis myymän 2 vuotiaankin yksin eläjäksi... Joten mietin ,että miten voin pitää yksin-eläjän elämäniloisena. Olisi kiva jos joku antaisi vinkkejä erillaisiin virikkeisiin. Haluasin myös neuvoja luottamuksen voittajamiseksi :) Itselläni on hevosia ja koiria ja minulla on myös ollut jos minkäkinlaista jyrsiää ,mutta haluan olla varma ,että kohtelen uutta perheenjäsentäni sille kuuluvalla tavalla! Kiitos jo etukäteen!:)
ensimmäistä chinchillaani hankkimassa. luethan kiitos!:)
juju.
1
126
Vastaukset
- juju.....
oletko hankkimassa chinchuasi tukusta vai kasvattajalta , suosi kasvattajia.
et voi nimittäin tietää onko tukusta hankitun suvussa jtn.ongelmia
zooplussalta ja 24petsiltä saa virikkeitä
tuo 2.v saattaa saada stressin jos on aina ollut kaveri joten suosittelen tuota toista ,
muistathan riittävän ison häkin esim .http://24pets.fi/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=3175&category_id=232&option=com_virtuemart&Itemid=1
ja muista että häkissä EI SAA OLLA MUOVIA !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096