Varatut miehet suomi24-treffeillä

turhautunut

Miten saataisiin varatut miehet pois suomi24-treffeiltä? On todella turhauttavaa, kun varatut ottavat yhteyttä. Kaikkein häikäilemättömimmät valehtelevat olevansa vapaita. Eräs tällainen huijari on lähestynyt minua. Vankassa keski-iässä oleva mies Tampereelta, mutta asuu myös muualla. Hän on tosin varmaan tavallista vaikeampi tapaus. Valehtelee varmaan aina, kun siitä on hänelle hyötyä.

36

2478

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paljon naisia valeht

Miten saataisiin varatut naiset pois suomi24-treffeiltä? On todella turhauttavaa, kun varatut ottavat yhteyttä. Kaikkein häikäilemättömimmät valehtelevat olevansa vapaita.

• .....

Niin, kaikki varatut, miehet ja naiset, pois treffeiltä sinkkuilemasta ja valehtelemasta!

• NHVKVKJV

Eipä niitä sieltä pois saa, kuten ei varattuja naisiakaan. Mutta so what, annetaan kaikkien kukkien kukkia, ei vaan poimita niitä :)

• Minä en ole varattu. Mut eipähän naiset ole ikinä takas vastannut.

• Anne

Joo tää on munkin tuttu varmaan.seksi kelpaa työaikana ja iltatreffejä ei oo.käy se näinki.

• varman päälle

Pyydä skannaamaan virkatodistus niin näet onko vapaa vai ei ja montako ruokittavaa on.

• täältä pesee

Tosi on, kurjaa kun nettitreffit on luovimista valheiden verkossa. Aivan kuin olisi Villissä Lännessä, rajaseudulla, jossa karjavarkaat, ryöstäjät yms. lainsuojattomat temmelsivät.

Varattu valehteleva mies - ei muuta kuin treffeillä housut alas ja piiskasta pyllyyn ja vaikka muistoksi anustappikin mukaan tietysti kunnolla asennettuna..

• .....

haha.. nappiin ja a-tappiin

• VarattuMies1971

Mä oon varattu ja lähestyn vain varattuja naisia treffipalstalla. Ja varatut naiset tietää lähestyä mua, kun kerron statukseksi varattu ja ettei sinkut edes kelpaa. Kerron jo profiilissa etsiväni vain varattua, puutteessa olevaa naista seksiseuraksi, jolloin vapaaat tai seurustelukumppania etsivät osaa siirtyä seuraavaan profiiliin. Helppoa ja vähenee ne turhat yhteydenotot molemmilta.

Ihmettelen kyllä kovasti sellaisia, jotka ilmoitavat olevansa vapaita ja eivät ole.

• kristitty-

Hävytöntä pettämistä ja pahimmillaan yritetään vielä viattomat saada siihen osalliseksi! Tehkää parannus!

• keittiöpsykologiaa

Suomennettuna näin: Suomessa elää hirveästi parisuhdeongelmaisia ihmisiä, jotka ikäänkuin katkeruudestaan häiriköivät vapaita ihmisiä pariutumasta. Ja lähtevät vaikka "hauskaa pitämään ravintoloihin" joka suomennettuna tarkoittaa sitä, että annetaan ymmärtää mutta ei oikeasti olla mitään antamassa. Harhoissansa nämä sankarit siis luulevat, että kaikki haluavat "tämän suositun hemmon kanssa seksiä!"
      Linkkiä en hae, mut eiköhän avioerotilastot kerro juurikin parisuhdeongelmaisten elämämänlaadun ja millätavoin nämä sankarit antavat jälkipolvilleen tavallaan mallia huonostionnistuvasta liitosta ja sama jatkuu sitten seuraavaan ja seuraavaan sukupolveen. Kunnes maahamme ei enää synny uusia veronmaksajiakaan.

Jäävuorenhuipuksi laitamma maamme hyvintoimivan "psykologian" siis jos parisuhdeongelmainen sielä käy, niin saatetaan neuvoa, että onpa sinulla paha elämäntilanne ja jospa nyt vaikka antaisit aikaa itsellesi, eli suomennettuna: menisit pitämään hauskaa toisten kustannuksella. tosin valitettavasti jouduin tapaamaan alan ammattilaisen jolla itsellä oli parisuhdeongelma. Ja niinkuin avautui kertomaan, että on paljon exiä ja se olisi jokin ihailtava asenne. Ja kuulemma nykyinenkin on niin tylsä, et joutais vaihtoon.

Siis voi lapsiraukkojamme, suojelkaa heidän elämää psykoloogeilta ja heidän vanhempiaan masennuslääkemarkkinoijilta. Onneksi edes naapurimaasta annettiin nootti tästä vakavasta ongelmasta. Joka ei kyllä näillä eväin muuta kuin huonone jos asiaan ei vihdoin puututa.

Tällä viikolla kuulin taas onnellisessa avioliitossa olevan impotentin asiantuntija lausunnon: On kuulemma ihan normaalia kuksia sielä sun täällä. Silloinkin vielä kun vehkeet liiasta käytöstä ja jakelemisesta ovat veltostuneet. Olisittepa kuulleet sen omahyväisen äänenpainon.

Maallamme on vakava ongelma, se on täynnä itsensäviihdyttelijöitä jotka eivät koskaan ole kokeneet aitoa rakkaudellista ihmissuhdetta. Ja heidän ainoa keinonsa siis on tuhota onnen mahdollisuus mahdollisimman monelta muultakin. He kutsuvat sitä hauskanpidoksi.

Ja koska ei suoda muille mahdollisuutta perustaa perhettä, tarkoittaa se yllättäin sitä, että maassamme on paljon pedofilejä. Suomennettuna suvaitsemattomasti käyttäytyviä puoliheteroja joista suurin osa ei tiedä olevansa manipuloituja sellaisiksi.

• monenlaista nähnyt

Hieno kirjoitus. Kiitos!

• 1+1=1
        monenlaista nähnyt kirjoitti:

Hieno kirjoitus. Kiitos!

Minä kyllä sain tuosta kirjoituksesta kuvan että parisuhdeongelmainen on mies.
        Ja mies vain eroaa johon naisella ei ole osaa eikä arpaa.
        Eikö naisella ole mitään ongelmia??

• kkkkkkkk

Parasta olisi laittaa treffit maksullisiksi.

Ja jos seksiin varatun kanssa erehdytte, niin muistakaa imasta mojova fritsu.

• aviomies ja ilkee

Minä kiusaan kiusallani näin perheellisenä, onnellisessa parisuhteessa olevana nörttejä ja poikamiehiä..viemällä kaikki sinkkunaiset heidän silmiensä edestä. Kiitokseksi saan näistä kaunottarista vielä ystäviä. Sinkkupoikien tuiskunaamat sitten nähdessäni,saan siitä suunnatonta mielihyvää.

• Topias.M

Voidaan myös sanoa, että varatuilla menee kotona huonosti, jolloin he hakevat treffeiltä seuraa. Minäkin kuulun heihin mutta hain vain ihmistä jolle voisin avautua. No asia johti tuntemattoman 12 vuotta vanhemman yh naisen viereen. Mitään en kadu ja tunteet jotka sisälläni syttyivät silloin yöllä vahvistuivat päivä päivältä ja lopulta rakastuin häneen. Häneen tutustuessani löysin taas oman itseni ja sen mitä elämässäni todella kaipaan. Oma parisuhde ollut jo vuosia ns. pelkkää elämistä vain yhdessä toisen kanssa. Mutta kaikki muuttuu kuten nainen johon rakastuin sanoi minulle, ettei näekkään tulevaisuutta kanssani. Minä olin päättänyt tehdä kaikkeni hänen vuokseen mutta niin elämä murtuu alta kuin pipari ja nyt sitä taas ollaan vailla pää määrää. Treffi palstat pitäisi kieltää niin kukaan ei hamuilisi varattuja tai sinkkuja.... Elämä on joskus todella syvältä ja onnellisuutta ei taida olla muualla kuin saduissa....
      Joten joka haluaa ikuista onnea lukekaa satukirjoja.
      Sen pituinen se ja rakkaus on ohimenevä tunne tila jota läpielämän on kellään.....

• T: sivusta katsoja

Treffit maksulliseksi! Jos on oikeesti sinkku ja haluaa löytää seuraa, suostuu kyllä maksamaan.

• rikollista puuhaa

Tarkoitat siis, että treffeillä pitäisi mennä varattujen ehdoilla!

Kyllä joitain muita keinoja pitäisi löytää. Esim. lakiin voisi kirjata, että siviilisäädyn valehteleminen on rikos.

• Heli1235

Varokaa nimimerkkiä Vicmot. Hän on kihloissa.

• skybreaker

Mieheni jäi kiinni treffipalstalla olemisesta. Asumme yhdessä ja parisuhteemme ( tähän asti ) vaikutti hyvältä. Profiiliinsa oli merkinnyt itsensä sinkuksi ja etsi seuraa lähialueelta. Yritämme vielä jatkaa eteenpäin, mutta luottohan siinä meni...Näyttää olevan, että jos joskus on päässyt treffipalstojen makuun, niin siitä kehkeytyy addiktio. Tapasin aikoinaan mieheni nettitreffien kautta...

• 2-2

Mies nastolastakin seurustellut pitkää mutta roikkuu vaihtaen nimimerkkiään treffeillä. Tumma osin harmaat hiukset, pitkä 44 vuotias. Kiinni jäännin jälkeen ilmeni addiktio tai pikemminkin monta suhdetta yhtä aikaa...

• Ole valppaana

Vanhemmat heput jotka ovat jääneet Suomi24.n orjiksi, tekee aina uusia profiileita. Kun on tullut liian tunnetuksi täällä, tehdään uusi profiili kuvitelmissa että heitä ei tunneta uuden profiilin suojissa. Jokainen uusi tuttavuus kuulee samoja valheita. Naiset joita ei huijata osaa olla ovelia ja kertoilee toisilleen hieman taustatietoja näistä reppanoista. Siellä ne selviää kun ottaa selvää.

• Just divorced

Kannattaa varoa etenkin 40 plus "juuri eronneita" miehiä. Jo muutama sattunut kohdalle; heillä avioliitto on muka just päättynyt tai päättymässä oleva. Hakevat pakonomaisesti jo uutta emäntää taloonsa, vaikka edellisenkin naisen tavaroita vielä kaapeissa. Olis vaan kiva tietää, että miksi edellinen nainen lähtenyt; liekö mies jäänyt kiinni nettideittailusta. Ajan kanssa nämä miehet ovat osoittautuneet aikamoisiksi pommeiksi kaikkine ongelmineen eikä eroakaan ole kunnolla käsitelty exästä,

• nnaaiinneenn

No mä olen kyllä tullut siihen tulokseen että ne varatut on kaikkein fikuimpia...
      en ajatellut koskaan ryhtyväni "kakkoseksi"...
      mutta tavattuani muutaman sekopään sinkkumiehen niin jo toisen kerran aloitin tapailemaan varattua...
      itsepä hän tietää mitä tekee...minä nautin hyvästä seurasta :-)

• Voi sanoa

......että pitää ne sinua panopuuna! Ei sen jalompaa.

• Ihan sairasta porukkaa nämä varatut ja nuoret miehet ,jotka ei osaa edes lukea.
      Heti tarjotaan vaan P.A.N O.A emailiin laitetaan vaan elimen kuvia.

• taakse poistun

Sekopäisten seurakuntaa koko treffipalsta täällä. Olen ite 50 ja jonkun aikaa ollut profiili. No joku sata käynyt profiilia tutkimassa. Pari 4 sanan viestiä joskus tullut ja yks missä olis pitäny kurkukkua ym-tunkee ties mihin. Vastasin et työntää vaikka omaan perseeseensä. No loppu sekin viestittely. Profiilissa olen maininnut myös, ettei tartte vaivautuu lähettelee elimensä kuvii. No eipä sitten tulekkaan mitään viestii. Eli vakaavaa suhdetta taitaa turha olla odotella täältä :(

• sinkku.

Minä oon mies ja sinkku ottakaa yhteyttä

• Miehen arvo?

Voi ne varatut kertoa senkin että ovat naimissa tai heillä on parisuhde. Mutta - kertoo se jotakin miehestä kun naimisissa tai parisuhteessa olevat miehet tekee heti suoria ehdotuksia tapaamisesta ja kärttävät puhelin numeroa! Valehtelu on alhaista aikuiselta ihmiseltä, se kertoo hyvin paljon ihmisestä. Ei voi enempää arvostaa.

• Nettihuijarin_vaimo

Mun miehellä oli (on edelleen?) profiili netissä; etsii seuraa ts pönkitystä heikolle egolleen. Ihmettelen usein sitä, miksi naiset eivät vaivaudu ottamaan paremmin selvää suhdestatuksesta. Kutsumalla itsensä miehen luokse kylään paljastuisi hyvin nopeasti se seikka, että siellä asuukin kumppani kotona..keitän kyllä kahvit;)

• tahdon tietää

Miten jaksat olla suhteessa tuollaisen miehen kanssa? Eikö hän ole mielestäsi aika raukkamainen? Etkö yritä lopettaa miehen treffitouhuja? On tosi väärin niitä naisia kohtaan, joita mies netin avulla tavoittaa, että vastassa onkin huijari. Täällä on jokaisella vain yksi elämä, eikä sen soisi kuluvan turhissa suhdeviritelmissä.

Suosittelen todella, että yrittäisit puhua miehelle järkeä.

Kerropa tässä miehesi nykyinen nimimerkki/tuntomerkkejä/nettitreffiosoite, jotta voitaisiin olla varuillaan hänen suhteensa.

Miehesi ei ilmeisesti omista mitään kakkoskämppää, jossa voi naisiaan tavata?? On nimittäin niin, että osalla näistä huijareista on perheasunnon lisäksi toinen asunto, jossa voi esittää sinkkua!!!! Ettei vain olisi miehelläsikin jossain sellainen lemmenpesä.

• Samat_kokemukse

Enpä usko, että "järjellä" puhuminen auttaa jos ihmisellä on sellainen persoona että haluu muitakin naisia, kuin omaa kumppanii. Mun miehellä kans oli profiili täällä, juttu paljastu ja siitähän nousi haloo. Asiat puhuttiin ja selvitettiin, mut eipä mennyt ku muutama kuukausi nii johan miehellä oli taas meneillään uusi profiili. Mikä kummallista, meillä on aina menny suhteessa hyvin ja hän ei haluu erota. Oon kans ajatellut, että nää hänen leikkejään , en vaa jaksa välittää niistä enää o

• Nettihuijarin_vaimo

Pitkissä parisuhteissa eteen tulee kaikenlaista. Onnittelee kaikkia, jotka eivät ole joutuneet mieheensä pettymään koskaan. Se, että aviomiehellä on profiili netissä on toki ikävä asia, vaimon ja myös teidän seuraa etsivien sinkkujen kannalta. Mutta avioeron syyksi ei kuitenkaan riitä, jos yhdessä mukava olla muutoin. Asiat harvoin ovat parisuhteissa näin yksiselitteisiä, että järkeä puhumalla kaikki ongelmat tulisivat ratkaistuiksi. Eikä minusta ole mieheni kyttääjäksi, sellainen ei kiinnosta. Kyllä varatut miehet tunnistaa melko helposti, jo naisen vaisto kertoo yleensä monille jotain. Mutta ainakin kannattaa suhtautua varauksella miehiin, jotka eivät vastaile ex tempore puheluihin (... kesken perhe-illan)

• reipas jättäjä

Löysin mieheni treffi-ilmoituksen täältä. Itkuinen anteeksipyyntö ja kamalasti selityksiä. Se oli parisuhde oli siinä. En todellakaan aio hyväksyä, tai antaa anteeksi. Tilanne voisi olla toinen, jos olisi yhteinen lapsi tai yhteistä omaisuutta. Nyt olen vain iloinen, että jäi kiinni ennenkuin suhde olisi edennyt pidemmälle ja erosta olisi ollut kivuliaammat seuraukset.

Tarinan opetus : Ei parisuhdetta netistä.

• nähty on

Jämäkästi toimittu! Tuollainen luja asenne elämässä vie parempaan huomiseen.

• Aikaraja chattiin

Samat naimisissa olevat deittimiehet roikkuu jatkuvasti chat-sivuilla. Outoa työntekoa, työaikanakin pitää jatkuvasti roikkua milloin milläkin nimellä chat-huoneissa. Ei näillä ressukoilla ole paljon elämässä, chatit ja deitit jatkuvasti mielessä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2835
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2723
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1802
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1600
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1422
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1277
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe