naisen ex

väsynyt suhteeseen

nainen on eronnut pitkäaikaisesta suhteesta 8vuotta sitten jonka jälkeen hänellä on ollut suhteita siellä sun täällä joten ihmetyttää kun pitää livessä mainita ihmisille exästään ja mitä hän on,samoin myös netillä,mutta eipä mainitte sen jälkeisistä exöistä.
ihmetyttää myöskin kun hän tuo minun asioita julki yhteisille ystävillemme.
mielestäni exät eivät kuullu uusiin suhteisiin,tai?
kun otan puheeksi niin hän huutamalla kieltää kaiken,mutta ei ajattele sitä,että ystäväthän kertoo ystäville kuka on sanonut mitäkin joten olen hyvin tietoinen hänen sanomisistaan.
olisikohan viisainta kerätä kimpsut/kampsut ja lähtä jatkamaan matkaa.

41

2565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo sellaista se on ja täytyy sietää ellei mene kunnianloukkauksen puolelle ja mieti että ollaan vielä taviksia, luojan kiitos ei mene lehtiin....

• nyt ei ymmärrä

mistä ihmeestä sinä höpise?

• uusi elämä.

Miehet ovat yleensä paljon vakaampia pitkän
      suhteen jälkeen. heillä on yleensä vain yksi:
      Alkoholi.

• se on siin

Ei oo päässy irti miehest ja kehumal kuvittelee saavansa miehen takas. Tai ainaki elää hetken unelmis.
      Pakkaas ne kimpsut ja kampsut,naises ei lopeta exän vatvomista.

• ken tietää

mainitsit nettiyhteisön joten varmaankin sitä kautta kirjoittelee exälleen.
      tietenkin syntymäpäivänä,nimipäivä,jouluna,uutenavuotena niinku ex tonttuna.
      haiskahtaa suhteenne lopulta.
      laittakaa treffi ilmoitus, naisesi etsii saman henkistä exän kehujaa ja sinä etsit vastakohtaa exällesi=)

• Takapiru

Juu lähe kimpsuines, jos exät suhteessa yhä mukana. Mun ei tarvinnut lähtöä miettiä kun mies meni kihloihin toisen kanssa vaikka vielä oltiin naimisissa. Että sellaista. Mun ongelma olikin sitten nyxä.

• N

Voisimpa kysyä?

• sellaist se

ylpee entisest ni tarttee sit kaikil kehuu,muut suhteet pikasii jost ei viitti puhuu.
      jos yhteisii lapsii ni varmaan käy sit samois kekkereis ku exä on kuviois.
      oon muuten vierest seuranu tollasii suhteit.

• kylillä kuultua

Kyllä sitä pruukataan loppu ikä kehua jos on julkkiksen petiin saanut.

• N

Voisimpa sano.

• ....................

Kannattaa pakata vain ne kamat. Ei se ole exästään yli päässyt.

Kokemus omaa takaa: Minun on pakko myöntää, etten olen tavannut 10 vuoteen samanlaista miestä kuin ensimmäinen poikaystäväni. Kukaan ei ole vain sytyttänyt. Parhaani olen yrittänyt, mutta sitä on vain niin vaikea itselleen myöntää, että ei vain rakasta toista. Ehkä naisena olen pelännyt nirsoksi leimautumista, minkä takia olen yrittänyt monenlaisten miesten kanssa suhdetta.

Ei ole helppoa löytää ihmistä, josta aidosti välittää.

• VALIVALISELISELI

Hoh hoijaa... Kun tota sun valitustasi ja vuodatustasi lukee, voin sanoa ymmärtäväni täysin,miksi vanha suola on alkanut janottaa...
      Mikään ei ole niin rumaa, kun valittava ja pieni sieluinen mies (tai nainen). Toivottavasti Naisesi ymmärtää lähteä seuraamaan unelmiaan, eikä jää kattelemaan tollasta. Toivottavasti joku myös kertoo hänelle, etteivät hänen ystävänsäkään häävejä ole, jos miestä tolleen tiedottavat...

• Kamat kasaan!

Joo, ei tuo mitään mut kun mun mieheni seurusteli exänsä kanssa vielä kun me jo keskenämme olimme avioliitossa. Minut hän leimasi julkisesti sairaalloisen mustasukkaiseksi ja exälleen oli vielä väittänyt että minä olen joku sairas *aska, joka yrittää tuhota heidän suhteensa. Joo ja exä uskoi!
      Sitten kohta sainkin kuulla tulleeni heidän väliinsä, vaikka mies suhteemme alussa vannoi ja vakuutti olevansa vapaa kuin taivaan lintu ja että hänen suhteensa tuohon toiseen (vaiko ensimmäiseen) naiseen oli loppunut jo vuosia sitten.

• rakkauden liekki

Tansseissa tapasin aina kivoja naisia Niin luulin , mutta totuus oli paljon karumpi Vähän aikaa kun oli tutusttu niin alkoi vimmattu entisen miehen haukkuminen. Osakseni tuli olla ymmärtäjä ja jonkin sortin terapeutti .Miehenä olisin toivonut muutakin kuin olla korvana tuntemattoman ihmisen mollaamisessa. Aivan kuin olisin elänyt kolmantena heidän epäonnistuneessa liitossa Onneksi en ollut masokisti ja jäänyt kärsimään kolmantena Muistin vanhan sotilaan neuvon ,ei saa jäädä tuleen makaamaan

• löytyy

Jees jees, kuuntele joskus, kun känniset miehet avautuu. Ei ne ole kännisiä naisia kummempia. Yksi yö ja huppu. Kait ny olet siihenkin tyytyväinen. Seuraavalla kerralla voi sitten valkata niitä parempia naisia.

• Munsunmulle

Kyllä taitaa olla niin, että on kiinni vielä entisessä. Ja tulee olemaankin.
      Samoin ei ole asiallista ruotia ystävänsä asioita tuttujen kanssa. Pitäisi jutella vaan sellaista mitä voi jutella ihan siinä kun toinen on vieressä.
      Ja pahinta on kun toinen ruotii mies/naisystävänsä temppuja silloin kun toinen on itse paikalla. Kyllä nämä sellaista lopun alkua merkkaa, vilkuta ja vihellä

• Saman kokenut

Puhuu sinulle sen takia,että yrittää tehdä sinusta mustasukkaisen. Ei siis ole varma pidätkö hänestä. Siksi kaikki tuo ed. miehestä puhe.

• Ei tota kaua jaksais

Heivaa sellainen nainen hiiteen!

• puusilmä.

Totuus tuntuu olevan, että
        nainen on jo heivannut.
        Mutta ei tunnu toope us-
        kovan, ennenkuin saa lä-
        hestymiskiellon.
        Noinhan se menee!

• yks vaan

Entä miehet, jotka hakee naisesta kodinhoitajaa ja perhepäivähoitajaa lapsillesi?
      Tosin he mainostavat etsivänsä suhdetta ja elämänsä kumppania. Olen omat lapseni tehnyt nuorena ja ovat nyt itsenäisiä aikuisia omine elämineen. Vielä pitäisi toisten lapsetkin kasvattaa. Ja opettaa aikuinen mies siivoamaan, kun ei ole siihen tottunut.
      Ei kiitos!
      Vietän itsenäisen naisen elämää, nauttien vihdoinkin vapaudesta. Aikansa kutakin:)

• yx NaiNeN

Hei,yks vaan! Nuo kodinhoitajaa ja itsensähoitaja-naista etsijöitä minäkin kartan!
        Heitä taitaa löytyä paljon.Aika vanhanaikanen asenne se mutta miesten on
        itsensä tajuttava asenne-vikansa eivät toisen sanoista opi!
        Ja ehkäpä heidät onkin jätetty juuri sen vuoksi.
        Eläköön vapaus ja itsenäisyys !

• oma elämä

ihan samoin mieti, eli en ala kenenkään hoivaajaksi enää, yksi alkoholisti riitti ja oli opetus myös..onneksi palas sinne mistä lähtikin...

• elämänkokemusta'

Sen vielä ymmärtää, että entinen suhde vaivaa muutaman kuukauden, mutta 8 vuoden jälkeen asiasta jauhaminen vaikuttaa jo pahasti traumaattiselta. Tasapainoinen aikuinen ihminen pääsee erosta yli kuitenkin kohtuuajassa. Onhan näitä ollut tapauksia, missä käydään "sattumalta" ulkoiluttamassa koiraa exän ikkunan alla vuositolkulla tai muuten häiriköimässä.
      Kysyjän tapauksessa pitää keskustella asiat halki, vaikka myrskyisästikin. Kysy, mitä siinä suhteessa oli niin erinomaista ja ylivertaista, että sitä pitää yhä uudelleen ottaa esiin vielä vuosienkin jälkeen.
      Jos hän vielä keskustelun jälkeenkin jaksaa märehtiä vuosia vanhoja asioita, niin taitaa olla viisainta että hän käpertyy sen asian ympärille ..... ihan yksin.
      Sinä voit lähteä etsimään raikkaampia tuulia, sillä meillä on vain yksi elämä, mitä ei kannata tuhlata vaillinaiseen suhteeseen. Ihmisen pitää vain pystyä tekemään ratkaisua eikä olla virran vietävänä ajopuun lailla.

• ei onnistunut

Jotkut eivät kykene irtautumaan exästään, se syö uutta suhdetta jos rakkaan jalka on edelleen entisen oven välissä

• ulpu

Olen samaa mieltä, mullakin on ollut vastaavanlaisia ongelmia

• ÄLLITÄLLI

Siis ymmärsinkö oikein, että hän puhuu exästään josta on eronnut 8 vuotta sitten? Jos näin on, niin tosi outo tapaus. Kyllä tuossa ajassa pitäisi olla jo päässyt irti ja elää omaa elämäänsä tässä päivässä. Nainen ei taida käydä ihan täysillä, tai roikkuu epätoivoisesti jossain menneessä, ei ihan ok. Sinun pistäisin muija koville ja jos ei kiinnosta, etsi nainen, joka elää sinun kanssasi -ei haamujen.

• rita

Ota ja lähde jos ei kerran tyttöystäväsi puheitaan ymmärrä.Ei tosiaankaan asiat sinun hänen ex miehelle kuulu.

• jujuju

tilaa sille taxi ja anna kuljettajalle exän osoite ja jätä suhde.ei todellakaan tarvii kenenkään existä jatkuvasti kuunnella ei hyvää eikä huonoa.

• 1. eroon entisestä

jos kumppani ei pääse eksästään irti täydellisesti ei uudella suhteella ole tulevaisuutta, ainakaan itse en kyennyt jakamaan/jatkamaan

• Minä ymmärrän kyllä sen, että jokaisella meistä on eletty, mutta henkilökohtaisesti huutamisen kohteena olo (ilman että itse olen aloittanut tai huutaisin tai olisin huonokäytöksinen) kiintiöni on täynnä, joten tältä pohjalta neuvon: Vaihtoon... Maailma on täynnä ihanampia ja kiltimpiä. Niin ja kai rakkaus on toisen ihmisen hyväksyntää, Jos koko ajan jokin häiritsee niin eihän se sitten ole edes sitä.

• en tiiä, kumpaa sukupuolta olet, mutta ehdottaisin seuraavaa: ala itse puhumaan tu
      -levista vaimoistasi/miehistäsi. Eiköhän se auta......jos ei, niin jatka samaa rataa, kyl
      -lä se aikoinaan auttaa........
      vaikka olen vasta 36-v nainen, olen kauhean mustasukkainen, jos joku mun mahd.
      seurustelukumppanini alkaisi näin pälpättämään....onhan mullakin muutama ex, mutta en leveile heillä, päin vastoin !
      Eivät kuulu. Jos joku suhde ON loppu, se on silloin kanssa TÄYSIN loppu. Voihan heistä nyt jotakin joskus mainita, jos on jotakin aihetta, esim. jos joku ex on yrittänyt
      raiskata tai muuta vastaavaa, kuten MÄ olen joutunut kokeen.....

• Koko keskustelu muistuttaa sotatilaa,jossa osapuolet ovat mielestään oikeassa omissa neuvoissaan.Toiset on eronneet ystävinä toiset tapellen,joten miten muka osaatte neuvoa täysin tuntematonta?

• yx NaiNeN

Ne entiset kumppanit...On ikävää kuulla puhuttavan siitä entisestä.Jos kehuu häntä niin tuntuu siltä kuin itse olis oltava myös sellainen jos haukkuu niin miettii;mikä
      sai hänet sanomaan/olemaan niin!? Itsestäni tiedän sen,että olen kertonut jollekki millä tavoin x on minua loukannut,että kumppaniehdokas tietäisi varoa tekemästä/sanomasta niin. -Jotkut kyselee hanakasti millainen x oli ja miksi
      erosit hänestä. Eikä tämä sitten tyydy siihen vastaukseen,että emme enää
      viihtyneet yhdessä.

• on tiedossa.

tosi iljettävää kertoa kumppaninsa asioista netillä koska kaikki tietävät kenestä silloin on kysymys,itse en moista hyväksyisi.
      yleensä ne nettikset sanoo,että minuun voit luottaa en kerro eteenpäin.

• Kello raksuttaa....

Aloittajalle - veikkaan, että "kumppanisi" on tullut yllätysjätetyksi silloisessa edellisessä suhteessa, eikä ole koskaan ymmärtänyt siihen syytä. On itse silloin maalannut mielessään elämälleen pitkän taivaanrannan silloisen kumppanin kanssa.
      Eli hänen täytyy vielä kääntää kaikki maailman kivet ja katsoa joka nurkkaan - uskaltamatta katsoa peiliin ja siellä syvälle.
      Hän voi olla ihana ihminen ja taidat pitää hänestä aika paljon, kun vaivauduit tänne asiasta kirjoittamaan tai löytääksesi jonkin sortin ymmärryksen toisen käytökseen.
      Minusta hän ei ole valmis vielä mihinkään suhteeseen. Menneisyydestä ei tule mikään takaisin.

Tule tänne : )) En kaiva vanhoja suhteita, ne on jo nähty, mutta uusi rakkaus oisi ihan kiva! Leikki keikkinä ja liekki rakkautena.

• jannu-huoleton

Ikävä kyllä näyttää siltä että hän roikkuu entisessä..

Merkille pantavaa on lähes aina että pitkissä suhteissa on siteitä,halusi tai ei.
      Ei tuollainen ole yhtään harvinaista ja onhan niinkin että exät joutuvat väkisinkin tekemisiin toistensa kanssa.Esim.lasten tai tuttavien välityksellä,mut tässä ei taida olla siitä kysymys.

Paha mennä neuvomaan tuollaisessa asiassa,mutta laittaisin valinnaisen ehdon että joko tai..

Oikeasti kaikki erimielisyydet exien kanssa on kateutta,kostoa,kaipausta ja mustamaalausta..Niin on aina ollut ja tulee olemaan paitsi jos sulkee korvansa ja laittaa huonosti käyttäytyvän parin vahtoaitioon..

• silmät auki!

Miespuolisen suomalaisen sosiaaliset
      taidot ovat 40-luvulta, kuten miehen
      mallikin.
      Eikä siinä auta Aku-Ankka, eikä Tek-
      niikan haailma!

• can´t do it

Mä olen myös kiinni edelleen eksässä, ja niin tuntuu olevan eksäkin. Ollaan oltu monta vuotta erillään mutta aina vaan rakkaus palaa sydämessä. Kuitenkin pelko uudelleen alkavista erimielisyyksistä pitää meidät erillään asumassa. 25 vuoden avioliito ei helposti unohdu, siis myös tarkoitin avioliitoa.

• Jaa. Oletko lopettamassa suhdetta koska mustis olet naisen exälle? Jos teillä on muuten hyvin, miksi annat jotain mitä hän sanoo pilata teidän suhteenne?

Exät kuuluvat elämään, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Monelle se tulee eron jälkeen jopa shokkina, koska huomaakin ettei toista pysty pyyhkimään kartalta vaikka kuinka haluaisi.

Exä on myös osasyy siihen että naisesi on se joka hän tänä päivänä, niin hyvässä kuin pahassa. 10-20 vuotta yhdessä ei voi olla jättämättä jälkiä. Itse menin joskus aikoinaan naimisiin miehen kanssa jolla oli exä. Olin siitä vaan tyytyväinen, oli edes vähän sisäsiisti :)) Ja puhui hän ex-vaimostaan, meidän nimetkin meni välillä sekaisin. Sou? Mun kanssa hän silti oli, ja ite tiesin mitä halusin, häntä. Rakkaus antaa tilaa.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7873
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5617
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4881
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4843
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3617
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      51
      2859
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      63
      2615
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2478
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2412
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2294
    Aihe