Olen menossa ensimmäistä kertaa tammikuussa Teneriffalle Play de los Americas alueelle ja etsin hyvää ja sopivan edullista majoitusta. Vaihtoehtoja on tällä hetkellä kahden hotellin välillä Villa Mandia ja Sun Club Paraiso Del Sol. Matkalla olisi kaksi aikuista.
Jos jollakin on kokemuksia noista tai jostain muusta niin tarvitsen tietoja kohteista.
Teneriffa hotelli
6
473
Vastaukset
- Pete74
Hei! Me olimme perheen kanssa Villa mandissa jokunen vuosi sitten. Enkä voi muutako kehua paikkaa!! Yksi parhaista ja siisteimmistä hotelleista missä olen ikään ollut.
Jos on lapsia matkassa, on hotelli rauhallisen sijainnin vuoksi todella hyvä valinta.
En voi muutako suositella.Mistä kannattaa varata huone (puistoon päin, altaan suuntaan vai golf) kun on vaikea ajatella auringon suuntaa. Olen menossa vaimon kanssa kahdestaan ja etsimme sopivan rauhallista paikkaa mutta kuitenkin sopivan matkan päässä vaikka kävellen eri kohteista.
- Pete74
teppo52 kirjoitti:
Mistä kannattaa varata huone (puistoon päin, altaan suuntaan vai golf) kun on vaikea ajatella auringon suuntaa. Olen menossa vaimon kanssa kahdestaan ja etsimme sopivan rauhallista paikkaa mutta kuitenkin sopivan matkan päässä vaikka kävellen eri kohteista.
Meillä oli parveke altaalle päin ja siihen paistoi mukavasti aurinko. Puistoon päin olevat parvekkeet ovat ehkä hieman sivussa altaasta. Välimatkat siellä oli aika pitkät, ainakin kun meillä oli kaksi pientä lasta mukana. Pääasiassa ajoimme siksi taksilla, tosin välillä kyllä kävelimmekin. Kahdelle aikuiselle tuo paikka on aivan loistava kohde!!
Pete74 kirjoitti:
Meillä oli parveke altaalle päin ja siihen paistoi mukavasti aurinko. Puistoon päin olevat parvekkeet ovat ehkä hieman sivussa altaasta. Välimatkat siellä oli aika pitkät, ainakin kun meillä oli kaksi pientä lasta mukana. Pääasiassa ajoimme siksi taksilla, tosin välillä kyllä kävelimmekin. Kahdelle aikuiselle tuo paikka on aivan loistava kohde!!
Kiitos asiallista tiedoista!
Tuo Sun Club Paraiso del Sol on lähempänä keskustaa ja rantaa mutta siitä en ole löytänyt kommentteja. Muuten vaikuttaa tuo Paraiso olevan hyvällä paikalla. Tuo Villa Mandi voi olla rauhallisempi mutta etäisyys ei ole ongelma kun on terveet jalat ja iloinen mieli. Nuo rannan läheisyydessä olevat majoitukset ovat taas vähän kerrostalon tyyppisiä ja kalliimpia.
- Patisserie
Olimme vuosi sitten Villa Mandissa ja voin lämpimästi suositella hotellia. Varasimme kaksion buffetaamiaisella ja sillä aamiaisella pärjäsi hyvin pitkälle iltapäivälle. Meillä oli tilava kaksio, jossa oli parveke sekä kattoterassi uima-altaalle päin. Tuo kattoterassi huomattiin tosin vasta loppulomasta, joten sille ei tullut käyttöä. Meille hotellin sijainti ei tuottanut ongelmia, sillä kävelimme päivittäin rannalle ja takaisin, uudestaan vielä illalla syömään kaupungille. Jonkun kerran tulimme takaisin taksilla, joka maksoi vajaat 5 euroa. Lisäksi kiersimme pari kertaa golfkentän kävellen. Nousette Villa Mandista vielä ylöspäin ja kaarratte vasemmalle, siellä menee kävelyreitti. Lomaan kannattaa ehdottomasti sisällyttää retki Gomeralle. Toivottavasti saarella kesällä riehuneet metsäpalot eivät ole tuhonneet pahasti Garajonayn kansallispuistoa.
- Pirjo
kannattaa mennä mennä hyvin sopii lapsille ja vanhemillekin tämä paikka
olimme tässä hotelissa http://www.tjareborg.fi/charteraccomodationinfo?ItemId=36526&SelectedPackage=56_c3_TFS4_AGUM2_TF1:3_A22c1_E3_TMPd201211063_TFS8:2_TF2_211:&BookingQuery=6726:4542:d2012110612736:0:8:5_FLOR 1:2_42:11:0:0:2:&UseBookingFlow=True
pidimme siitä paljon hintakin oli suhteelisen hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796