Otsikon mukaan, eli tavoitteena olla yksi päivä ahmimatta ja nimenomaan oksentamatta. Päivä ja askel kerrallaan siis. Ideana on, että usein koitetaan olla esim. kk ilman, jolloin jos kerran rapsahtaa, on tavallaan "epäonnistunut". Tässä korostuu joka päivän onnistuminen ja tavoitteeseen pääsy! Jos sitten joku päivä epäonnistuu, ei se onnistumisten keskellä merkkaa yhtä paljon.
Ajattelin kirjoittaa tänne myös jos alkaa tulla olo, että kohta alan ahmia, niin ehkä tämä myös ehkäisee kohtauksia!
Mukaan saa liittyä(:! Seura auttaa paljon tavoitteessa.
The One Day Project
3
132
Vastaukset
- ahmatti :(
Mukana. :) Saa nähä toimiiko... Muuten haluisin ahmia ja oksentaa mut pelkään jääväni verikokeissa kiinni!
- belikeaplume
Olen mukana myös :) pakko saada tähän nyt jotain ryhtiä. Mulla ei ole ollut viimeisen kolmen kuukauden aikana kun ehkä 2-4 ''puhdasta'' päivää, ihan hirvittävää :(
miten teidän tää päivä on mennyt? pysyittekö tavoitteessa? mä aloitan vasta huomisesta, kun tänään on menty ihan samaa vanhaa kaavaa... - Bulimia voitettu
Kannustan teitä tähän. Itse lopetin oksentamisen reilu 5kk sitten kerralla. Kohta 6kk tulee kuun lopulla täyteen. Olo on parempi, voin ja jaksan paremmin. Tietysti suhde ruokaan ei ole heti ennallaan, mutta onneksi näin kävi, 9 vuotta takana oli bulimiaa ja lukuisia osastojaksoja, kuolemaakin lähellä oli useaan otteeseen. Rahaa ruokaan menee 2000-3000€:n sijasta noin 200€ kuukaudessa.. Olen huuhtonut vuosien varrella pöntöstä alas kymmeniä tuhansia euroja omia ja muiden rahoja. Hampaiden kiille on kärsinyt ja kaverit käyneet vähiin, hiukset harvenneet, mutta nyt siihen tuli muutos, rakkaus sai ihmeitä aikaan.. Toivon teille menestystä projektiinne! Luokaa vaikka jokin suunnitelma siitä mitä aiotte päivän aikana syödä, älkääkä ostako muuta kotiin ruoaksi, jos voitte siihen vaikuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728