En löytänyt ryhmää, johon kirjoittajat voisivat koota paperille/kännykkään säilötyt parhaat tekstiviestinsä. Siis en tarkoita näitä ketjupiloja, vaan ihan muuten vain "outoja". Satuin tuossa selailemaan muistiin kirjoittamiani viestejä vm 97-98, hyvä että ovat tallessa :)
- Olen seksuaalisesti epäilyttävä.
- Bussin ikkunassa lukee "Adolf Hitler is still alive, I slept with her last night". Ensi kerralla kun lähdemme yhdessä johonkin, en ota sinua mukaan!
- I just made I perfect sätkä! Bless the God!
- Sun pitäis antaa Jumalan rakkauden ja armon tulla osaksi elämääsi. Annan sinulle kuitenkin anteeksi, vaikka ystävyytemme päättyykin, sillä minusta tulee katolinen.
(Illan tv-elokuvan pääosassa on pitkähiuksinen, parrakas mies.)
- Nelosella on Jeesus!
- Mitä yhteistä on soijapavuilla ja vibraattorilla? Molempia käytetään lihan korvikkeena
(Teekkarilehdestä poimittua)
- Rakasta minua nyt! Vältä ruuhkaa!
- Olen töissä, senkin kevytkenkäinen krsiisi-ilolintu!
- Yläkerrassa (ei siellä taivaassa) lauletaan "minä hyppäsin parvekkeelta / loittonevaan selkääsi..."
- Viesti ovisummerissa: "Tarkista että painat oikeaa, ennen kuin menet sisään. Olen ex, but we're still having sex."
- Soita, niin en puhu sinulle mitään!
- Mari oli hepojaan hoitamassa ja sanoi, että siellä on pilvessä ja sataa lunta. Mutta nyt täytyy mennä, kun pirisee puhelin. Kokahan se siellä soittelee?
- Listen, you hustlerbitch, I'd like to talk to you, but it costs!
- Oletko kuullut blondista, joka pääsi yliopistoon laskeutumatta katon kautta? Minä juuri kuulin. Elämä on ihmeitä täynnä...
- Huomasin tien varressa kyltin, jossa luki "Kukkia poikkeaville"!
- Vaivautuisitko viesteihini vastaamaan, vaka vanha viiripää? Vai vaihdatko viattoman, viilipytyn vaeltajan valmiiseen vääräuskoiseen vihreine vaatteineen?
- Perseguidas tu marido? (Ajatko miestäsi takaa?)
- Olipa kerran Into Viinamäki, Jorma Jäykkä ja Onni Yli-Mäihä. Sitten ne lähtivät lomalle ja pitivät hauskaa lyhyen elämänsä loppuun asti.
- Salaliitto-teoria antaa syytä olettaa, että joku päästää minut ulos, jos jään sisälle.
Tekstiviestejä?
gina
3
7738
Vastaukset
- Mie Vaan..
.. Löytyy valmiita tekstareita vaikka kuinka paljon:
http://koti.mbnet.fi/suomit/
otti silmään jokunen tuttukin noiden joukosta, jonka joskus oon saanu tekstiviestinä :)- Kukkanen
sinne pystyy nähtävästi itekki lisäilemää tekstareita...
- gina
Kukkanen kirjoitti:
sinne pystyy nähtävästi itekki lisäilemää tekstareita...
...niissä on se, että samat vanhat vitsit ja kuvat kerrataan aina uudestaan .... siksi olisi kiva lukea jostain kotikutoisia juttuja :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965424
- 2614669
- 444545
- 623287
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204