Miksi ihmeessä Jorma Uotinen kritisoi Risto Matti Ratiaa niin voimakkaasti huonosta tanssista ja viime kädessä jopa siitä, että Ratian olisi kuulunut jättää kilpailu kesken ja luopua leikistä!!! Tämän ohjelman formaattiin kuuluu, että katsojat saavat äänestää omaa suosikkiaan ja sillä selvä. Jos Uotista harmittaa Ratian mukanaolo niin paljon, miksei hän itse lähde ohjelmasta, kun sitä raukkamaisesti Ratiallekin ehdottaa??? Uotinen, tutustu ohjelman käsikirjoitukseen, äläkä solvaa kilpailijaa, se ei kuulu herrasmiesten tapoihin.
Jorma Uotinen
3
130
Vastaukset
- Nenna
Mitä muuta vois enää ehdottaa sellaiselle puujalalle,kuin Ratia on!!!!Siellä on todella hyviä tanssijoita,jotka panostavat kilpailuun tosissaan ja nyt putosi yksi pari,joka juuri kuului tähän joukkoon:( Toivottavasti Ratia putoaa ensi kerralla,nousee katsojaluvutkin taas;)Miehen ois itse,ilman Uotisen sanomistakin ymmärtää häipyä nolaamasta itseään ja pariaan !!!!
- Tanssin ystävä
Ja se miks katsojat äänestivät Ratiaa,ei taatusti johtunut siittä,että olisivat pitäneet hänen "esityksestään"..eihän sillä ollut mitään tekemistä tanssin kanssa,hahhaa:))
Tanssin ystävä kirjoitti:
Ja se miks katsojat äänestivät Ratiaa,ei taatusti johtunut siittä,että olisivat pitäneet hänen "esityksestään"..eihän sillä ollut mitään tekemistä tanssin kanssa,hahhaa:))
Pilkaavat Ratiaa,tavallisen mölli kun ei itse huomaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132